Close

90%-os „white friday” kedvezmény az arcomból

Ez nem egy salesoldal. Nem tudsz itt semmit vásárolni.


Mindössze az arcomból 90%-os kedvezményt adva elmondom, hogy szerintem mit jelent vállalkozónak lenni.


Mert nem azt, hogy akciózol, mint egy idióta.

A Black Fridayt mi arra használjuk fel, hogy egészségesebbé tegyük a hazai vállalkozói szféra szemléletét.


Te miért vagy vállalkozó?


Én ezért kezdtem:

  1. Vágyom a szabadságra.
  2. Szeretnék jó színvonalon élni (és tudom, mennyi pénz kell hozzá). 
  3. Szeretnék megvalósítani olyan szívügyeket és jótékonysági projekteket, melyeket vállalkozóként könnyebben tudok.


Ezeket a céljaimat azonban csak finoman súghatom meg többi vállalkozótársamnak. Valamiért úgy teszünk, mintha a szabadság megélése és a pénz nem lenne fontos.


Ha neked nem volt fontos pályád elején az, hogy jól keress, akkor boldog vagyok. 


Nekem azért volt célom, mert megtapasztaltam, hogy milyen az, amikor nincs: évekkel ezelőtt elvittem az akkori barátnőm egy kínaiba, magamban viszont imádkoztam, hogy desszertet már ne kérjen, mert arra már nem volt pénzem. Ekkor fogadtam meg, hogy ilyet soha többé nem akarok átélni.


Ám miután a szabadságot és a kielégítő jövedelmi szintet elértük, jöhetnek a szívügyek:

E percben, ahogy ezeket olvasod, épp egy Életvédelmi Konferenciát tartunk

Ez ingyenes, a költségeit pedig mi álljuk.


Ezzel a rendezvénnyel nincs marketingcélom:

  • Nem illeszkedik termékpiramisba.
  • Nem értékesítünk a helyszínen.
  • Nem akarom brandépítésre felhasználni.


A Konferencia egyetlen célja az, hogy legyen. Úgy érzem, fontos, hogy komoly társadalmi kérdésekről (abortusz, lombikprogram és bioetika, pornográfia) legyen pár előadás, ahol higgadtan tudunk beszélni igen súlyos témákról.


A többi szívügyi projektről talán nem is értesültél – és ez nem is baj. Az a lényeg, hogy azokhoz jusson el, akiken segítünk vagy akiknek szánjuk. Egy-egy Facebook-bejegyzésben megjelennek ugyan, de nem kommunikálom túl őket, mert nem a CSR vagy a brandépítés miatt csináljuk, hanem azért, mert fontosnak tartjuk a megvalósításukat.

Ne gyere azzal, hogy neked nincs időd

Nem érdekel a kifogásod, hogy azért nem fogsz egy projektet sem felvállalni, mert te 12 órát dolgozol és milyen elfoglalt vagy.


Nekünk sincs időnk. Megteremtjük rá.


Nézz rá az Instagramunkra. Úgy tűnik, hogy olyan nagyon ráérünk?


A csütörtöki napunk pár sorban hadd meséljem el. Előző nap hajnali 1 körül feküdtünk le, Balázs befejezett egy projektet, én egy másikat.


9 óra 7 perckor felpattant a szemem, pánikszerű gyorsasággal elkészültem és kocsiba ültem. Balázs eközben 9 óra 15 körül ébredt, egyik kezével a kávéját itta, másikkal letusolt ő is.


9 óra 32 perckor szállt be Balázs a kocsimba, majd elmentünk pro bono tréninget tartani egy alapítványnak, ez tartott délutánig.


Mégis valahogy nyerünk időt arra, ami fontos.

Hangsúlyozom: ez nem egy salesoldal és nem kérek tőled semmit.


2 dolgot próbálok elérni:

  1. Legalább 1 emberre hasson a szemléletem, aki így jövőre csinál valami jótékony projektet
  2. Megismerd Dávidot, aki 25 éves és jelenleg nem tudja elhagyni a szobáját (mindent leírtunk itt)


Jól sejted: ennyi az „akciónk” a Black Friday napján. (Ezért is hívjuk White Fridaynek.)


Köszönöm, hogy megtiszteltél a figyelmeddel.


--

Sipos Zoltán

A Kreatív Kontroll stratégiai igazgatója

Mondd el másnak is

Juttasd el ezt az üzenetet minél több emberhez, hogy te is alakíthass a hazai vállalkozói szféra gondolkodásmódján...


...és minél többen megismerjék Dávid történetét.

Az oldalt a marketingszoveg.com kiadója, a Kreatív Kontroll Kft. készítette.

1131 Budapest, Szent László út 101–103. info@marketingszovegiras.hu

Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.

Adatvédelmi elvek