Close

Instant közönségkedvenc: meggyőzési tréning


1 nap alatt olyan tudást kapsz, amellyel több milliós pluszbevételed lehet. Görgess a bizonyítékért.

2017. január 21. | Ádám-villa

DAYS
HOURS
MINUTES
SECONDS

Balázs a leghatékonyabb hírleveleiből és reklámszövegeiből ( = százezres és milliós árbevételt hoztak) és más szövegírók legjobb anyagaiból szedte ki ezeket a meggyőzési mintákat, és aztán az egészet lefuttatta a szakirodalmon.


Mondanom sem kell, hogy Magyarországon ezt nem kapod meg máshol.


Ezek működnek. Pont.


Ha további bizonyíték kell, mielőtt meggyőzlek, akkor majd személyesen megmutatom a hírlevélszoftverünk statjait és az analitikánkat, hogy a saját szemeddel lásd ennek az erejét.


Bizonyíték a hatékonyságra:

Képzeld el, hogy mekkora erő az, ha előbb érted az ügyfeleid vágyait, mint ahogy az felmerül bennük.


  • Megérted, hogy pontosan hogyan hoznak döntéseket 
  • Mitől félnek (és hogyan csökkentsd bennük ezt a félelmet) 
  • Hogyan tudsz egy rossz mondattal elveszíteni egy tárgyalást (még akkor is, ha a pitched amúgy hibátlan) 
  • Hogyan ültethetsz el gondolatokat az ügyfeleid fejébe (úgy, hogy a sajátjuknak érezzék azokat) 
  • Milyen nyelvi mechanizmusokkal veheted rá a látogatóidat, hogy azt a cselekvést csinálják, amit szeretnél 


Ez a tudás aranyat ér.


És ami a legnagyobb értéket adja: a legtöbb magyar vállalkozó ezen tudás fölött átsiklik. No ez nem az ő hibájuk: egyszerűen eddig nem volt ilyen képzés.


Ismerd meg az ügyfeleid jobban,
mint ők saját maguk

A tréningen bemutatott meggyőzéstechnikák olyan hatékonyak, hogy megfelelő büdzsével megnyerhetsz velük egy elnökválasztást… vagy fölépíthetsz egy vallást… vagy egy milliárdos birodalmat.


Bizonyíték?


2 előadás szól arról, hogy 40 nyelvi mintát adjunk a kezedbe. Megkapod a mondatokat úgy, hogy azonnal fölhasználhasd őket… és azt is megtudod, hogy pontosan miért hatékonyak.


A tréning után figyeld meg azt, ahogy politikusok beszélnek. Figyeld meg a reklámszövegeket.


Figyeld meg a legmeggyőzőbb anyagokat bármely területről.


Látni fogod, hogy mindegyik anyag tömve van ezekkel a mintákkal. És működnek.


A tudás, ami a konkurensednek nincs meg

A hatékony értékesítés és a profi befolyásolás túlmutat azokon a technikákon, amiket belsős vállalati képzéseken megtanulhatsz.


A befolyásolás hátterét aktívan kutatják, és az élvonalt hozzuk el neked.


Ezzel a tudással jobban megértheted az ügyfeleid, könnyebben szerzed meg (és irányítod) a figyelmüket, és hatékonyabban kötsz megállapodásokat.


Leegyszerűsítve: többet adsz el könnyebben.


Modern kori varázslók

Cialdinin túl

Nézz szembe vele: a legtöbb salesképzésen a sablonokat rágjátok újra és újra és újra.


Elolvastatják veled a klasszikusokat, és eléd tolnak egy szkriptet, hogy nesze, dolgozzál abból.


Pedig arra számítottál, hogy mély megértést kapsz az embereket mozgató működési mechanizmusokból… mégis kiszúrják a szemed a felszínnel, mert úgy kényelmes.


Onnan tudom ezt, hogy számtalan ilyen tréningen vettem már részt.


A csapatban dolgozik marketinges, volt és jelenlegi telesaleses, volt promóter, volt hostess, klasszikus B2B értékesítő – a sales szinte minden területére van friss rálátásunk.


És a salestréningek többsége a felszínnél megáll.


Nem csodálom, ha ezt őrjítőnek érzed.

 

Nézd, én veled együtt hiányolom a mély tréningeket. Minket az értékesítési szövegírásban a manipulációs rész fogott meg.


Ezért most összeállítottuk azt a tematikát, amire mi évekkel ezelőtt rajongva ültünk volna be.


Ez a tréning hasznos, persze. De mondok jobbat: ha értékesítői szemléleted van és tényleg élvezed ezt a hivatást, akkor csillogó szemmel fogod hallgatni az izgalmasabbnál izgalmasabb előadásokat.


Garantálom, hogy élvezni fogod.

A megszokott Kreatív Kontroll-tréningélmény.

Az előző (2 napos) tréningünket 94,52%-ra értékelték.

Január 21.

9:00 Köszöntő


9:15 Személyes eladás. Az érveléstechnika és a befolyásolástechnika legújabb kutatásai


10:15 Kávészünet


10:30 Befolyásolás írásban I.


12:00 Ebédszünet


12:45 Befolyásolás írásban II.


14:15 Kávészünet


14:30 Döntéselmélet I.


15:30 Kávészünet


15:45 Döntéselmélet II.


17:00 Zárszó

A TRÉNING MENETRENDJE

  • Mi alapján hoznak döntést az emberek?
  • Mennyiben befolyásolja egy vállalkozás szervezeti kultúrája és az etikája a döntéseinket?
  • A konfliktuselmélet és a döntéshozatal pszichológiája egy előadásban: hogyan legyünk mi a legkisebb kockázat? Ha megértjük a döntések mögötti stratégiákat és gondolkodási folyamatokat, egészen új manipulációs képességre teszünk szert.
  • Minden jó volt, mégsem nálam vásárolt az ügyfél! Mi lehetett a baj? A meggyőzés mechanizmusa az itthoni kultúrában
  • Szerinted én tukmálós vagyok? Hol a határ? Az érvek számának az optimalizálása és kategorizálása
  • Hogyan lehet irányítani az emberek figyelmét? Az emberi agy hibái
  • Mi az egyik legnagyobb hiba, amit az értékesítők elkövetnek? Mennyire kiszámítható és rendszerezhető a meggyőzéstechnika?
  • Szeretnék hiteles lenni, és gyorsan bizalmat építeni! Mit tegyek? Mesterséges irányítása az attitűdnek: érzelem-gondolat-viselkedés

Sipos Zoltán

Tartalommarketing-szakértő

A Kreatív Kontroll értékesítési szövegírója bemutatja, hogy milyen manipulációs technikák ültethetők át az írott salesbe… és hogyan növelheted meg velük az eladásaidat.


Ez az a hatalom, ahol egy jól fogalmazott e-maillel a legfelháborodottabb ügyfélnél elérheted, hogy szinte még ő kérjen elnézést (de kulturált megegyezésre jussatok).


Amikor a tárgymeződ miatt a listád 50%-a megnyitja a levelet.


Amikor a legmarketingellenesebb közönség issza a szavaidat (látszik a kurzorkövető eszközökből) és vásárol.


És ez még csak a felszín.


Meg fogod látni, hogy milyen felütéssel szerezd meg a figyelmet… hogyan mondj kevesebb szóval többet… hogyan feltételezz úgy, hogy igazságként fogadják el… hogyan ültess el gondolatokat a másik fejében… hogyan bontsd le az ellenállást… hogyan kezelj kifogásokat… hogyan szerezz villámgyorsan bizalmat…


Tehát mindazt, amit minden nap használunk.


Figyelem: ez nem klasszikus szövegírási tréning – nem landing page-eket, hírleveleket és egyéb reklámszövegeket veszünk át, hanem nyitásokat, félmondatokat, szóhasználatot, struktúrát és írott befolyásolástechnikát.


Dupla döntéselméleti blokk

Vavrek Balázs

Értékesítési szövegíró

Így manipulálj írásban (2 előadás)

Személyes értékesítés és meggyőzés

Újszászi Bogár László

Befolyásolástechnika-kutató

Kérlek, ne használd rosszra ezt a tudást

Nem tudom és nem is akarom megszabni neked, hogy mit csinálsz majd azzal, amit a tréningen megtanulsz.


A célunk az, hogy az értékesítésed hatékonyabbá váljon, a cégen belül meghozott döntések gördülékenyebbek legyenek.


Ugyanakkor nem foglak győzködni arról, hogy a manipuláció (vagy hívd befolyásolásnak) etikus-e vagy sem. Én nyugodtan alszom, mert jóra használjuk: win-win szituációk megteremtésére.


Ez a tréning haladó értékesítés és haladó manipuláció. Nem fogjuk tisztába rakni, mert ha még az etikán gondolkozol, akkor nem neked való.


A JEGYED TARTALMA

(csak 35 000 Ft + áfa)

Részvétel mind az 5 előadáson


Minden előadás diasora (5 előadás)


Ebéd (híresen jó)


Korlátlan italfogyasztás (kávé, tea, üdítők)


Garancia

Talán az eddigi legjobb tréningünk.

Foglald le a helyed most

A tréning csak 35 000 Ft + ÁFA. Mennyi jegyet kérsz?

DAYS
HOURS
MINUTES
SECONDS

A helyszínen is meggondolhatod magad

Nézz bele az első előadásokba kockázatmentesen.


A 2. előadás után visszakérheted a teljes jegyárat, ha meggondoltad magad.


Mindig megadjuk ezt a garanciát. 500+ eddigi résztvevőnk közül még senki nem élt vele.

Nagyon sok értékes információt kaptam a képzésen, már alig várom, hogy gyakoratban is kipróbáljam. Nekem kifejezetten tetszett a közvetlen prezentáció stílus, közérthető és lényegretörő volt.


ŐK MÁR VOLTAK A TRÉNINGJEINKEN

Az a baj, hogy nem tudok negatívat írni.. Erre a tanfolyamra is vonatkozik az, hogy “aki kimarad, az lemarad”. Szó szerint!


Györke-Szász Kata

Ez a negyedik tréning napom nálatok, sok “hagyományos” tréning után kiemelkedőnek tartom az infosűrűséget és az azonnali felhasználhatóságot.

A megszokott módon tömény tudást kaptunk, amely annyira gyakorlatias, hogy legalább 200%-ban használható. Sajnálok mindenkit, aki nem vett részt a tréningen. Minden témában a legjobbaktól kell tanulni, ezért választottam a Kreatív Kontrollt újra.


Deák Sándor

Nagyon profik és felkészültek az előadók! Az első előadásból keveset értettem, de ez nem az előadó hibája volt. Rengeteg hasznos dolgot hallottam, ha megkapom elektronikusan is, elkezdem átültetni a gyakorlatba. Köszönöm!


Kristófy Gyula

Elképesztő mennyiségű hasznos infót kaptunk, és ami a lényeg: mindezt rendszerben! Jövő héten megy ki az új LP, ami a kezdő felhasználóinknak szóló tréningünk sales oldala… át kell írnom! Az első változaton volt 1,8% konverzió, de lesz ez jobb is!


Kiss Gőgh Tímea (Listamester)

Mindig nagyon sokat tanulok Tőletek. Nem csak a “tananyagot”, hanem a szemléletet is. Ezt a legnehezebb elsajátítani. Ma évtizedes tapasztalat után értékesítést is tanultam. :) Ilyen szemszögből még nem gondoltam végig. A gyakorlatiasságát külön értékelem!


Seregély Dóra