Tréning:

„A jól konvertáló landing page a tervezéstől a megírásig”

2019. június 28. | FALK1 Rendezvényközpont

Árbevételnövelés, brutális konverziók, értékesítési szövegírás. A landing page elkészítése lépésről lépésre.

Konvertálj 6,8%-on, adj el milliókat

Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el.

Egyre több marketinges tanulja meg a saját kárán, hogy a SEO nem elég. A retargeting nem elég. A legújabb szoftver nem elég.

Ezek kiváló eszközök, de önmagukban nem növelnek árbevételt.

Az ügyfeled a landing page-eden vásárol.

És ha az oldalad nem meggyőző, akkor a kampányod megbukik.

Egy nap alatt megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).

„Hogyan kell magas konverziókat elérni?”

Olyan headline-t kell írnod, ami a látogatóidat érzelmileg megfogja… és egyértelművé teszi, hogy az ajánlatod micsoda és miért jó nekik.

Olyan ajánlatot kell összeraknod, ami visszautasíthatatlan.

Olyan listát kell írnod, ami a terméked minden funkcióját kézzelfogható előnyökre fordítja le.

Olyan színeket kell használnod, ami a célcsoportodnál a megfelelő érzelmeket váltja ki… miközben passzol az ajánlatodhoz és a cégedhez.

Olyan CTA-t kell készítened, ami mágnesként vonzza a kattintást.

Olyan felépítést kell választanod, ami a konverziódhoz illik. Nem lehet túl rövid. Nem lehet túl hosszú. Nem lehet túl egyszerű. Nem lehet túl komplex.

Ezt fogod lépésről lépésre megtanulni a tréningen.

Saját tapasztalatok a magyar piacra írt több száz landing page-ről

Nem „marketingtanácsadók” vagyunk, akik tegnap elolvastak 3 amerikai cikket, ma pedig téged akarnak oktatni. Olyan cégek kampányait vittük már, mint a tiéd: pártízezrestől egészen a 17 milliós büdzséig (nem, ez nem éves büdzsé, hanem egyetlen rendezvény landing oldala, ami ennyi pénzt termelt 1 hónap alatt). Mindezt magyar piacon.

Gyakorlati tudás, amit már másnap használhatsz

Lépésről lépésre, közérthetően és gyakorlatiasan tanulhatod meg június 28-án azt, hogyan készíts hatékony landing page-eket… és több pénzt keress.

Azonnal látni fogod a különbséget

A landing page azonnal árbevételt termel neked. Nem a homályos jövőben, nem „talán valamikor”, hanem az indítás utáni első 5 percben láthatod, ahogy ömlenek a megrendelések.

Vagy tiéd a piac, vagy a konkurensedé

Urald az árbevételed.

Urald a marketinged.

Urald a piacod.

A landing page teljes kontrollt ad neked a cash-flow-d fölött – akkor, ha tudod, hogyan építsd fel meggyőzően… és hogyan szövegezd meg úgy, hogy a landing page-ed tényleg konvertáljon.

Az értékesítés a legnehezebb dolgok egyike

Ha próbáltál már weboldalon bármit eladni, akkor pontosan tudod, hogy ez így van. Értékesíteni nehéz. Ha egyszerű volna, akkor most nem olvasnád ezt az oldalt. Ha egyszerű volna, akkor minden cég milliárdos lenne már.

A szomorú igazság az, hogy a landing page-ek többsége alig vagy egyáltalán nem konvertál.

Nem elég meggyőző.

Nem jó a felépítés.

Rossz a célkonverzió. Rossz a gomb. Rossz az űrlap. Rossz minden.

Mi számít jó eredménynek?

Ha a te eredményeid ez alatt vannak, lehet, hogy milliókat buksz évente a landing oldalaidon. Ezt felénk kidobott pénznek hívják.

6,8-10%

Egy tréningünket reklámozó oldal konverziója 6,8%-os volt. Egy most futó landing page-ünk 10%-on konvertál

+164%

A FIVOSZ egy sales page-én az 1,25%-os konverziójukat 3,3%-ra növeltük – csak a szövegezés változott. (40-50 eladásra számítottak a kampány során, 84 eladást értünk el.)

7%

Előfizetést eladó salesoldalunk 7%-on konvertál.

Amikor eljössz a tréningre, akkor lépésről lépésre megmutatom neked, hogy hogyan építs fel ilyen oldalakat te is.

A tervezéstől a dizájnon át az értékesítési szövegírásig mindent megkapsz, hogy a következő landing page-ed konverziója elsöprően magas legyen.

 

Gondolj bele, hogy mekkora büszkeséggel töltene el téged, ha az analitikában látnál egy 5%-os saleskonverziót. Minden marketinges ismeri azt az eufóriával felérő érzést, amit egy sikeres kampány okoz.

 

1-2%-os saleskonverzió már jónak számít, de ennél jóval többet fogsz megtanulni: azt, hogy hogyan érj el 4-5%-os (vagy még magasabb) konverziókat.

A program, amit imádni fogsz

Nincsenek töltelékelőadások, nincs sales, csak bizonyítottan működő, gyakorlatias tudás. Reggel 9:30-kor megérkezel és már a kávéd kortyolgatása közben azt érzed, hogy jó helyre jöttél.

 

A székeden egy csomag fogad (lesz benne Captain Copy-energiaital, hogy bírd a napot, toll, jegyzetfüzet és persze az aktuális Kontent).

 

1.

Landing page-ek tervezése

Tabajdi Enikő, 60 perc

  • Landing page típusok: mikor melyikre van szükséged?
  • Hogyan illeszd a stratégiádba?
  • Milyen mérőszámokkal mérd a sikerét?
  • Milyen legyen a kinézete?
  • Hány mezőt töltess ki?
  • Mi legyen a célkonverzió?

Mindent megtanulhatsz a landing page-ek felépítéséről és a különböző típusokról. Kihagyhatatlan alapozó, ami akkor is hasznos, ha amúgy nem készítesz landingeket, de szeretnéd érteni, hogy mit csinál az ügynökséged.

2.

A landing page elkészítése

Berze Márton, 60 perc

  • Hogyan kell a tervet átültetni a gyakorlatba?
  • Milyen szoftvereket használj és hogyan építsd fel az oldalt?
  • Hogyan kösd össze a hírlevélküldőddel?
  • Hogyan állítsd be az analitikát vagy a deindexet?
  • Hogyan lesz a Word-fájlból egy indítható oldal?

Mindent megkapsz, hogy a landing page-ed formát öltsön.

3.

Landing page szövegírás I-II.

Vavrek Balázs, 120 perc

A 2 részes előadásban színtiszta értékesítési szövegírást tanulsz majd. Az előadás végére megtudod, hogy:

 

  • hogyan írj olyan headline-t, ami az oldalon tartja a látogatód
  • Hogyan írd meg a bevezetőt, hogyan írj hozzá CTA-t
  • hogyan építsd fel az ajánlatod értékét
  • hogyan építs ki bizalmat
  • hogyan írd meg a feature-listát (és hogyan nyerj ki belőlük előnyöket)
  • hogyan mássz bele az ügyfeleid agyába (kutatás!)
  • hogyan válaszd ki a legnagyobb előnyödet
  • és hogyan határozd meg a landing page-ed fő üzenetét
  • mennyi szöveget írj?
  • hogyan írj olyan alcímeket, amelyek még a legmarketingellenesebb célközönséget is mágnesként húzzák a konverzió felé?
  • hogyan tagold a szöveged
  • hogyan adj el

Ez a 2 előadás tanít meg arra, hogy hogyan írj olyan landing page szöveget, amellyel dominálhatod a piacodat és akár 10%-os saleskonverziót érhetsz el.

Mi mindent kapsz még?

Olyan tréningélményt kapsz, amire hónapokig emlékszel majd. A mi tréningjeinket nem csupán szeretik – hanem rajonganak értük.

Konkrétumhegyeket mászunk meg

Csak annyi elméletet adunk, amennyit muszáj. A tréning tele lesz konkrét példákkal, megoldási javaslatokkal, átírható formulákkal és sablonokkal. Így nem elvileg tudsz majd landing page-eket írni, hanem gyakorlatilag is.

Exkluzív, csak itt bemutatott esettanulmányokat kapsz

Mindent kipróbáltunk a magyar piacon, és máshol nem elérhető számokat kapsz. A tréning tudásanyagát sehol nem publikáljuk (sem a blogon, sem konferenciaelőadásokon), csak itt érheted el.

Dinamikus előadások, hogy még a végén is figyelni tudj

Ha láttál már minket előadni, akkor tudod, hogy nálunk nincs óvatoskodás, nincs mellébeszélés. Tények, számok, vélemények és lehengerlő lendület. Még az utolsó előadásnál is fenntartjuk a figyelmed.

Luxuscatering

Legendásan jó az étel minden tréningünkön. El sem fogod hinni, hogy milyen minőségű finger foodokat és ebédet kapsz, hogy ne csak intellektuálisan lakj jól. Egy élmény lesz.

Kényelmes lesz és követhető

Minden előadás után szünetet tartunk, hogy pihenhess kicsit és legyen ideje leülepedni a tudásnak. A szünetekben bármit kérdezhetsz tőlünk, és megismerkedhetsz 49 cégvezetővel (hozz névjegykártyákat).

Minden prezit megkapsz

A cél az, hogy valóban megtanuld a landing page-ek elkészítését lépésről lépésre, ezért az előadások után minden prezentációs anyagot megkapsz. Így a magas konverziókhoz minden eszköz nálad lesz.

Lépésről lépésre fogsz tanulni

Megtanulod, hogy hogyan illesz bele a landing page-edet a kampányodba, milyen eszközökkel készítsd el, hogyan mérd és hogyan írd meg. Érthető, világos és gyakorlatias.

Kapsz oklevelet

Kiteheted LinkedInre, állásinterjúkon bizonyíthatod, hogy folyamatosan tanulsz és legalább egy tréningnyi tapasztalatod van már a landing page-ek megtervezésében.

+ értékes bónuszok, ha most jelentkezel

Olyan bónuszokat kapsz, amelyek piaci értéke összesen 150-200 ezer forint  – neked pedig akár több millió forintot termel a következő kampányod során.

A tökéletes kombó: gyere az e-mail-marketing-tréningre is

„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) A legnépszerűbb tréningünket idén 9. alkalommal tartjuk. Idén kibővítve, felújított tematikával, 1 nap helyett 2 napra egészítjük ki. Ez a 2 nap alatt meg fogod tanulni, hogyan tudsz te is olyan hírleveleket írni, hogy minden kiküldés után dőljön az árbevétel.

Hogyan szerezz sok értékes feliratkozót?

Hogyan mérd fel a célpiacod és készíts olyan leadmágneseket, amelyek valóban értékesek? Hogyan építs listát költséghatékonyan (sőt, akár ingyen)?

Ha a landing tréningre jössz, akkor arról is részletesen hallasz majd, hogyan készíts akár 62%-on konvertáló feliratkozóoldalt.

 

Hogyan írj nulláról egy jól konvertáló feliratkozási oldalt (kövesd ezeket a felépítéseket)?

Hogyan tudsz néhány hírlevéllel árbevételt „varázsolni”?

Képzeld el, hogy olyan hírleveleket írsz, amelyeket kiküldés után a feliratkozóid szinte azonnal megnyitnak. Aztán tömegestől érkeznek a látogatók az oldaladra. Felpörögnek az eladásaid. Te pedig a számokat figyelve elégedetten nyugtázod, hogy a hírlevelezés működik.

 

Mi és ügyfeleink rutinszerűen töltünk meg konferenciánkat, vezetünk be termékeket a piacra és alakítunk ki webshopokban automatizált hírlevélfolyamatokat (melyek aztán a kosárelhagyók nagy százalékából vevőt csinálnak) – e-mail-marketinggel.

Hogyan építs e-mail-sorozatokat, és juss el az üres papírlaptól a kész hírlevélig?

Hogyan kell felkészülni a szövegírásra úgy, hogy utána a szöveged (hírlevél, landing page vagy bármi más) szinte önmagától megírja magát… és hatékony is legyen?

 

Mi az a 6 információtípus, amit minden sikeres szöveg előtt össze kell gyűjtened (ha ezt nem teszed meg, akkor a szövegeid kudarcra vannak ítélve)?

Bónuszok, amelyekért önmagában érdemes eljönnöd a tréningekre

Máshol 1,5 órás videókat és 15 oldalas PDF-eket online tréningnek csúfolnak és 40-50 ezer forintért adnak neked (hogy a végén eladják a még drágább tananyagot). Nálunk a jegyed mellé ezeket adjuk ajándékba. Gondolj bele: ha ilyen érték jár a tréning mellé, mennyire lesz hasznos a tréningnap?

Szakmai vélemény egy landing oldaladról

Jelentkezz június 20-ig a landing page-tréningre és a következő fél évben részletes, szakmai véleményt és konkrét tanácsokat kapsz egy landing oldaladra vonatkozóan. Egy ilyen tanácsadással akár milliókat is kereshetsz (mondjuk a karácsonyi kampányodnál emelünk 0,5 százalékpontot a konverziódon).

Értéke: 40 000 forint + ÁFA

Checklist a landing page-edhez

Kapsz egy részletes checklistet PDF formátumban, amit minden landing oldalad tervezésénél elővehetsz. A checklist minden minden egyes pontja súlyos forintokat ér neked: ezek bizonyítottan konverziónövelő elemek. Nem kell mindig végignézned az előadásdiákat, ide összegyűjtjük a legfontosabb tanácsokat. 

Eszközajánló landing page-ekhez

Milyen eszközöket használj a következő landing oldalad elkészítéséhez? Hol találsz jó minőségű fotókat és videókat olcsón (vagy akár ingyen)? Milyen eszközzel csökkentsd a képek méretét? Hogyan gyorsítsd az oldalad betöltődését?

3 db tesztelt landing oldalsablont kapsz

Mi Elementorban dolgozunk, és megosztjuk veled azokat az oldalakat, amelyekkel magunknak és ügyfeleinknek több tízmillió forintos bevételt generáltunk. Többek között megkapod ezt az oldalt is…

Értéke: legalább 40 000 forint + ÁFA

A landing page- és az e-mail-marketing-tréning videófelvételei

(csak ha jössz az e-mail tréningre is!)

Megkapod a tréningek videófelvételeit, hogy bármikor visszanézhesd őket. 12 órányi tiszta tudás.

Értéke: 100 000 forint + ÁFA

33 leadmágnes ötlet a listád megtízszerezéséhez

(csak ha jössz az e-mail tréningre is!)

Nehezen találsz új csaliterméket? Ebben a e-bookban összegyűjtöttünk neked 33-at, amelyek több évre elegendő ötletet adnak.

A Kreatív Kontroll legfontosabb útmutatói az e-mail-marketingről

(csak ha jössz az e-mail tréningre is!)

Összegyűjtöttük neked a legfontosabb e-mail-marketinges útmutatókat az előfizetéses blogunkról, ezeket e-book formájában megkapod a tréning után.

Legjobb hírleveleink összegyűjtve

(csak ha jössz az e-mail tréningre is!)

Megnyitási és átkattintási arányokkal együtt. Nézd meg, látni fogod, hogy miért működött – utána pedig bátran másold le a saját közönségedre.

Szakmai vélemény egy hírleveledről

(csak ha jössz az e-mail tréningre is!)

A következő fél évben részletes, szakmai véleményt és konkrét tanácsokat kapsz egy hírleveleddel kapcsolatban (tárgymező, tartalom, szövegezés). Ez lehet bármi: Black Friday, karácsonyi kampány. Bármi.

Helyszín & időpont

Vendégünk vagy. Mindenre.

 

Magyarország legmenőbb tréningjeit szeretnénk tartani, ezért ezen a napon Instagram-kompatibilis ételekkel várunk (az ételérzékenyekre is gondolunk), a szünetekben finom kávéval, finger foodokkal frissítheted fel magad korlátlan italfogyasztást biztosítunk (kávé, tea, gyümölcslé, üdítő).

 

Velünk a tanulás élmény (és szórakoztató). Marketingesnek lenni pedig rock and roll.

Landing page-tréning: június 28.

Érkezés: 9:30-tól

1. előadás: 10:00-tól

Zárás: 15:30 után

E-mail-marketing-tréning: július 26.

Az e-mail-marketing-tréning 1. napja.

Érkezés: 9:30-tól

1. előadás: 10:00-tól

Zárás: 15:30 után

E-mail-marketing-tréning: augusztus 30.

Az e-mail-marketing-tréning 2. napja.

Érkezés: 9:30-tól

1. előadás: 10:00-tól

Zárás: 15:30 után

A tréning szakértő előadói

Vavrek Balázs

Direct response copywriter, a marketingszoveg.com főszerkesztője és a Kreatív Kontroll marketingvezetője. 2011-ben kezdte tanulni az értékesítési szövegírást (célirányosan), majd előbb szabadúszóként, végül a Kreatív Kontrollnál immár 1000-nél is több kampányanyag elkészítésében vett részt. Nagy eséllyel nemcsak láttál már olyan hirdetést, amit ő készített, hanem már vásároltál is belőle.

Landing page-tréning  | E-mail-marketing-tréning

Berze Márton

Marci szabadúszó szövegíróként kezdte, majd a Speak! Nyelviskola marketingeseként folytatta a pályafutását, ahol 4 év alatt felépítették az ország egyik legerősebb online jelenlétével bíró nyelviskoláját. 2 évig volt az előfizetőnk, többször kértük fel előadni, ma operatív vezetőként dolgozik nálunk és rendszeres szerzője a Marketingszöveg.comnak.

Landing page-tréning  | E-mail-marketing-tréning

Tabajdi Enikő

Senior copywriter, a Kreatív Kontroll Peggy Olsonja, az egyik legígéretesebb szövegírótehetség. Szabadúszóként, majd a Kreatív Kontroll copywritereként több száz cikket és hírlevelet írt, a marketinget pedig nemcsak az iskolapadban tanulta, hanem több tucat ügyfélprojekten keresztül fejlesztette tudását. A Kontent állandó szerzője.

Landing page-tréning  | E-mail-marketing-tréning

Sipos Zoltán

Tartalommarketing-szakértő, a hazai marketingszakma fenegyereke. 2003 óta publikál, egy híroldal főszerkesztője is volt, ő a Kreatív Kontroll motorja. Becsléseink szerint 10 000-nél is több anyagot (így főcímet) írt már.

Csak a két e-mail-marketing-tréningen találkozhatsz vele előadóként.

A tréning valódi értéke

Egy profi szövegíró itthon legalább 80 000 Ft-ért ír landing page-t, de gyakori a 100 000–200 000 Ft-os ajánlat is.

És ez csak a szöveg. A grafikai tervezés mellé további 150 000–250 000 forint.


Külföldön pedig 1500-2000 euró egy landing page. Ez tényleg ilyen értékes, hiszen nem mindenki tud magas konverziókat elérni, ráadásul a landing page-dzsel tízmilliós árbevételt érhetsz el (ha jó forgalmat viszel rá) már kkv-szinten is.


A tréning jegyára csak 49 900 Ft (nettó).


Ez azt jelenti, hogy a tréning olcsóbb, mint 1 db. landing page szövegének piaci ára.


A fenti számok azt jelentik, hogy ez a tréning már az első landing page-ednél visszahozza az árát.

Early bird jegy a landing page-tréningre

Bónuszok csak június 20-ig!
49 900 forint + ÁFA
  • Belépő a június 28-i Landing page-tréningre
  • Ízletes catering a tréningnapon (ebéd, frissítők, kávé, finger foodok)​
  • Részletes szakmai véleményezés 1 db landing page-ről a következő fél évben (nettó 40 000 forint érték)
  • További 3 értékes bónusz (legalább 15 000 forint érték)
  • 100%-os pénzvisszafizetési garancia

Landing + 2 db e-mail-marketing tréning

Jelentkezz mindhárom tréningre és nettó 200 000 forint értékű bónuszt kapsz a 3 tréning mellé.
149 900 forint + ÁFA
  • Belépő a június 28-i Landing page-tréningre
  • Belépő a július 26-i E-mail marketing tréningnapra (I. nap)
  • Belépő az augusztus 30-i E-mail marketing tréningnapra (II. nap)
  • Ízletes catering mindhárom tréningnapon (ebéd, frissítők, kávé, finger foodok)
  • Landing page-tréning videófelvétele (nettó 50 000 forint érték)
  • E-mail-marketing-tréning videófelvétele (nettó 50 000 forint érték)
  • Részletes szakmai véleményezés 1 db landing page-ről és 1 hírlevélről a következő fél évben (nettó 75 000 forint érték)
  • További 6 értékes bónusz (legalább 25 000 forint érték)
  • 100%-os pénzvisszafizetési garancia
Legjobb ár

Ha gyengébb a landing oldalad és az e-mail-marketinged, mint lehetne, akkor (tíz)milliókat hagysz az asztalon – akkor is, ha KKV vagy. Ez a tréning épp időben jön ahhoz, hogy a Black Friday- és karácsonyi kampányod (például) ne csak átlagos (vagy egyenesen lebőgés), hanem kasszarobbantó siker legyen. Igen, láttunk már kiváló termékeket földbe állni a rossz landing oldal és e-mail-marketing miatt – majd szárnyalni, amikor helyreraktuk őket.

Ha most jössz, 2020-ra ez a tudás gazdagabbá tesz. Ha 2020-ban, akkor ezt a pénzt végleg elveszíted. Tarts velünk és használd ezt a tudást a következő évtizedekben bármikor.

Gyakori kérdésekre megnyugtató válaszok

Mikor kapom meg a jegyemet?
A rendelésed után azonnal (automatán megy ki a levél).

Mit csináljak rendelés után?
Gyere el június 28-án a Falk1 Rendezvényközpontba. Minden infót megkapsz a levélben.

Kinek írjak, ha nem jött meg a levél?
Írj Balázsnak: [email protected]reativkontroll.hu

Valamilyen életelallergiám vagy -érzékenységem vagy speciális igényem van. Tudtok készülni?
Természetesen, de csak akkor, ha előre szólsz nekünk. Írj a [email protected] címre.

Lehet majd fotózni?
Nemcsak lehet, de kifejezetten hálásak vagyunk, ha fotót készítesz, megosztod, bejelentkezel stb.

Mi az élet értelme?
42.

Van még kérdésem!
Kérlek, írj a [email protected] címre.

Tudok átutalással fizetni?
Igen, az űrlapon kiválaszthatod, hogy átutalással vagy bankkártyával fizetnél-e. Figyelj arra, kérlek, hogy a befizetés számít jegyfoglalásnak. Ha az utolsó napig húzod a fizetést és a tréningre túljelentkezés van, akkor azt kockáztatod, hogy lemaradsz.

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?
Igen, a fizetést a Braintree rendszerén keresztül intézed (tehát hozzánk semmilyen adatod nem jut el). Kb. olyan, mintha bankkártyával fizetnél valamilyen közművet (pl. a gázszámlát), csak ez biztonságosabb.

Mi lesz a számlán?
Nettó 49 900 Ft a jegy, ezt fogod látni a számlán is. A cateringet nem tüntetjük föl külön (így a járulékot mi fizetjük utána).

Ha átutalással fizetsz, akkor először egy díjbekérőt kapsz, befizetéskor pedig egy számlát. A bankkártyás fizetésnél számlát kapsz. A számlát az űrlapon megadott e-mail-címedre küldjük a kitöltés után automatikusan (ha nem kaptad meg, mert megfogta a spamszűrő vagy elírtad az e-mail-címed, akkor írj Balázsnak: [email protected]).

Az oldalt a marketingszoveg.com kiadója, a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]

Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.

Adatvédelmi elvek
Általános Szerződési Feltételek

Share on facebook
Megosztom
Share on email
Elküldöm e-mailben
Share on linkedin
Megosztom Linkedin-en

Ez egy exit intent popup

Akkor ugrik fel, amikor be akarnád zárni az oldalt. Téged talán kissé idegesít, de a landing oldalunk konverzióját növeli.

Te is ezt szeretnéd, nem? :) Mi lenne, ha megmutatnánk, milyen eszközökkel növeld a landing oldalad konverzióját? Kérj értesítőt, nehogy lemaradj a határidőről! 

A gombra kattintva hozzájárulsz, hogy a megadott címre a Landing page tréning előtt értesítéseket küldjünk. Ezekről bármikor leiratkozhatsz.