Közösség és kultuszépítés tréning

Közösség és kultuszépítés tréning

Közösség- és kultuszépítés konkrét kampányfelépítésekkel haladó marketingeseknek

2019. május 31. | Falk1 Rendezvényközpont

Képzeld el azt, hogy minden kampányod azonnali siker.

Ez csak úgy lehetséges, ha nem „törzsvevőid” vannak, hanem egy aktív közösséged.

Ezen a tréningen konkrét kampányfelépítéseket kapsz arra, hogy hogyan tudsz a visszatérő vevőidből igazi közösséget építeni. A tematikát 2019-ben csak egyszer tartjuk.

Közösség- és kultuszépítés konkrét kampányfelépítésekkel haladó marketingeseknek

2019. május 31. | Falk1 Rendezvényközpont

Képzeld el azt, hogy minden kampányod azonnali siker.

Ez csak úgy lehetséges, ha nem „törzsvevőid” vannak, hanem egy aktív közösséged.

Ezen a tréningen konkrét kampányfelépítéseket kapsz arra, hogy hogyan tudsz a visszatérő vevőidből igazi közösséget építeni. A tematikát 2019-ben csak egyszer tartjuk.

A céged olyan lehetne, mint az Apple

A céged olyan lehetne, mint az Apple

És ez csak a döntéseden múlik.

Nem, nem kell telefonokat gyártanod – ez nem a termékekről szól.

Nem kell „leigazolnod” egy Steve Jobs-kaliberű „technológiai sztárt” – mert nem a karakteren múlik.

Hanem?

Hanem arról az érzésről, amit kivált… és arról a sok sztoriról, ami mögötte van… és arról a fanatikus vásárlói közösségről, amely szinte bármit megvesz tőlük (és napokig sorban áll azért, hogy vásárolhasson tőlük).

Ezt te is elérheted, mert ez nem pénzkérdés.

Legyintgetsz, hogy „na persze?” Életed legdrágább hitetlenkedése lehet

Legyintgetsz, hogy „na persze?” Életed legdrágább hitetlenkedése lehet

Mielőtt azt gondolnád, hogy csak gigamárkák tudnak közösséget építeni… vagy „hát ehhez biztos sok pénz kell”.

Nos… dehogy 🙂

Abban a korban élsz, amikor 15 éves lányok és srácok több százezres YouTube-tábort építenek fel.

Karrierek születnek Instagramon.

Minden híroldalon „netcelebekbe” botlasz.

Akkora fanatizmust tudnak influencerek kiváltani a követőikből, hogy legutóbb a Mammutba szervezett rendezvényt a túl nagy tömeg miatt le kellett fújni.

Az influencerek semmi különlegeset nem csinálnak

Az influencerek semmi különlegeset nem csinálnak

Nincs nagyobb tőkéjük, mint neked. (Sőt, sokszor zsebpénzből élő tinédzserként indulnak.)

Nem jobb marketingesek, mint te.

Nem izgalmasabbak nálad.

Egyetlen különbség van: ők folyamatosan tartalmat szolgáltatnak és közösséget építenek.

Szeretném, hogy amikor egy több tízezres követőtáborral rendelkező influencerre ránézel, akkor arra gondolj, hogy „ha ő meg tudja ezt csinálni, akkor biztos, hogy én is meg tudom csinálni”. Mert ez az igazság.

Ha még nincs neked és a cégednek hűséges közösséged, akkor az csak annyit jelent, hogy eddig nem ezen volt a marketinged fókusza.

Ezen a tréningen előadásról előadásra, lépésről lépésre, mondatról mondatra, diáról diára megmutatom, hogy hogyan tudsz aktív közösséget építeni a céged köré (és ezáltal hogyan tudod szinte 100%-ra bebiztosítani minden kampányod sikerét – erről mindjárt olvashatsz).

Mindenhol ott vannak a közösségek (nem fogod elhinni, milyen Facebook-csoportokat találtam)

Seth Godin megjósolta, hogy a 2010-es évektől a marketing a közösségépítésről és a tartalomszolgáltatásról fog szólni.

Nem nekem (vagy Godinnak) kell hinned, hanem a saját szemednek.

És nem fogsz a saját szemednek hinni, mert én sem hittem.

  • Keress rá Facebookon a csoportok között a telefonod típusára. Találni fogsz egy csoportot. (Mi találtunk több ezres magyar csoportot a Samsung S8-ra.)
  • Keress rá a kocsid típusára. (Találtunk a miénkre.)
  • Keress rá a kedvenc napszemüvegmárkádra. (Még erre is találtunk.)

Ügyfélnél ültünk Zolival és piacot kutattunk – és az ügyféllel közösen hitetlenkedtünk, hogy több (tíz)ezres csoportok alakultak már gyakorlatilag minden létező termék és szolgáltatás köré.

Bármerre lépsz, csoportokat és közösségeket találsz.

Ha nem építesz aktív közösséget a szakértői branded és a céged köré, akkor majd mást megteszi – vagy önszerveződően létrejön egy vevői csoport, vagy az egyik konkurensed felépíti magának.

Vagy közösséget építesz, vagy lemaradsz.

Azért építs közösséget, hogy több árbevételed legyen

Igen, ez ennyire egyszerű.

Képzeld el azt, hogy:

Bármilyen kampányt indítasz, szinte forintra pontosan tudni fogod, hogy az első időszakban mekkora bevételed lesz (mert az aktív és elkötelezett követőtáborod már bízik benned és egyetlen szavadra vásárol). A rendezvényeid könnyedén megtelnek, a termékbevezetéseid zökkenőmentesek, minden termékedre értékes és érdemi visszajelzéseket kapsz (így még könnyebben növelheted a piaci részesedésed) – és mindez boldoggá is tesz téged, hiszen olyan emberek vesznek körül, akikkel értékközösségben vagy.

A vevőid minden csatornán téged dicsérnek úgy, hogy meg sem kell rá kérned őket (ezzel automatikusan szerzel új vevőket, akik mindent megtesznek, hogy ehhez a vonzó közösséghez tartozhassanak)

Egymásnak segítenek a Facebook-csoportjaidban (így rengeteg időd felszabadul)

Ha egy troll beszól neked, a közösséged egy emberként tromfolja le őt még azelőtt, hogy észrevennéd a hozzászólást (még azokon a fórumokon is, ahol te nem vagy jelen)

A vevőid már nem nézik az árcédulát

Marketingesként pontosan tudom, hogy milyen érzés az, amikor egy kampány nehezen megy… amikor nehéz marketingkihívásokat kell megoldanod… vagy amikor látszólag mindent jól csinálsz, de a piacod nem igazolja vissza.

Ezek a cégvezetők és marketingesek mindennapjai.

Ha van a hátad mögött egy aktív közösség, akkor az egy biztonsági hálót ad neked. Pontosan tudod, hogy a kampányod be fog indulni, mert van egy keménymagod, akik bíznak benned – no nem „véletlenül” (véletlenül nem lehet közösséget építeni), hanem azért, mert a minőségi szolgáltatásod mellett olyan lépéseket tettél, amelytől a vevőköröd átalakult egy közösséggé.

Otthonra leltek nálad.

Mielőtt azt mondanád, hogy „mindez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen”… vagy azt gondolnád, hogy biztos 3 zsák pénz kell hozzá… hadd meséljem el azt, hogy a legelkötelezettebb evangelistáink már tavaly nyáron megvették a 2019-es éves bérletet (nekik 199 000 Ft). Na EZT jelenti az, hogy elkötelezett közösséged van, nem csupán vevőid.

Itt nem „hangzatos tippeket” kapsz, hanem diáról diára, mondatról mondatra megmutatom, hogyan nyomtass pénzt legálisan

Itt nem „hangzatos tippeket” kapsz, hanem diáról diára, mondatról mondatra megmutatom, hogyan nyomtass pénzt legálisan

A tréningnap tematikáját megnézve láthatod, hogy megkapod a stratégiai alapokat és hátteret is úgy, hogy a fókusz a konkrét kampányokon lesz.

Nem „2 jó tippet” fogsz kapni, hanem tervrajzokat – így a tréning vissza fogja hozni az árát.

(Az előadások adottak, a finomítás és összecsiszolás során kisebb változtatásokat még csinálhatunk.)

A tréning tematikája, menetrendje és előadói

Reggel 9:30 körül kényelmesen megérkezel – még meg sem ittad a finom kávéd, de már azt érzed, hogy otthon vagy.

Nem csoda: csillogó szemű, intelligens és kiváló humorú „hasonszőrűekkel” beszélgethetsz és cserélhetsz névjegyet. (Legendásan jó közönség jön a tréningnapokra.)

A székeden egy fogadócsomag vár (benne tollal és jegyzettömbbel).

Úgy ülsz be az első előadásra, hogy pontosan tudod, hogy a szünetekben lesz harapnivaló, a nap felénél pedig ebéd.

10:00–11:00 – PSZICHOLÓGIA ÉS STRATÉGIA: Hogyan lesz valakiből evangelista?

11:00–11:15 – kávészünet

11:15–12:15 – CSATORNÁK, EGYÜTTMŰKÖDÉSEK: A közösségépítés felületei

12:15–12:30 – kávészünet

12:30–14:00 – FUNNEL ELEJI KAMPÁNYOK: A kampányod, amin tilos pénzt keresned (akvizíció)

14:00–14:45 – ebédszünet

14:45–16:15 – FUNNEL VÉGI KAMPÁNYOK: Retention-kampány, avagy vásárlókból újbóli vásárlók és hűséges evangelisták

16:15–16:30 – kávészünet

16:30–18:00 – COPYWRITING: Közösségcentrikus szövegírás (haladó technikák)

5 előadás

Gyakorlati fókuszú és értékes tréning kiemelkedő információsűrűséggel.

Úttörő tematika

Frissen debütáló előadások csak itt elhangzó információkkal.

Élmény: 10/10

Jó vendéglátók vagyunk, ezért természetesen egész nap lesz mit enni és inni.

Kádár Tímea

Timi egyike a legjobb magyar reklámszövegíróknak. Több mint 18 éves pályafutását a Reader’s Digestnél kezdte reklámszövegíróként. Amerikai konferenciákon és tréningeken, a legnagyobb nevektől tanulta ki azt a szakmát, ami akkor Magyarországon még nem is létezett. A Digest regionális kreatívigazgatója volt 7 éven át, majd átigazolt az Aegonhoz, ahol az online kommunikáció vezetője lett. 2016 júliusáig az ERSTE-t erősítette (Head of Marketing & PR), most Angliában vezeti saját ügynökségét.

Vavrek Balázs

Direct response copywriter, a marketingszoveg.com főszerkesztője és a Kreatív Kontroll marketingvezetője. 2011-ben kezdte tanulni az értékesítési szövegírást (célirányosan), majd előbb szabadúszóként, végül a Kreatív Kontrollnál immár 1000-nél is több kampányanyag elkészítésében vett részt. Nagy eséllyel nemcsak láttál már olyan hirdetést, amit ő készített, hanem már vásároltál is belőle.

Berze Márton

Marci szabadúszó szövegíróként kezdte, majd a Speak! Nyelviskola marketingeseként folytatta a pályafutását, ahol 4 év alatt felépítették az ország egyik legerősebb online jelenlétével bíró nyelviskoláját. 2 évig volt az előfizetőnk, többször kértük fel előadni, ma operatív vezetőként dolgozik nálunk és rendszeres szerzője a Marketingszöveg.comnak. 

Jasik Szabolcs

Senior szövegíró és marketinges. Szövegírási tudását magyar alapszakos egyetemi tanulmánya színesíti (kreatív írás és alkalmazott irodalom minorral).

Losonczi János

Marketingfanatikus, az Otthonfa marketingese, a Kreatív Kontroll rendezvényeinek „többszörösen visszatapsolt” előadója. Egyetlen percet sem dolgozott alkalmazottként, főiskolásként kezdett el vállalkozni és közel 10 éve fejleszti magát vállalkozói gondolkodás és marketing témában. Losi igazi megvalósító, irigylésre méltó magabiztossággal mozog az online marketingben és boszorkányos ügyességgel csinál virális Facebook-kampányokat – nem csoda, hogy minden alkalommal végigjegyzeteljük az előadásait.

Élvezd velünk az életet.

Magyarország legmenőbb tréningjeit szeretnénk tartani, ezért alap, hogy egész nap vendégünk vagy. Mindenre.

Ez azt jelenti, hogy:

  • éttermi színvonalú és Instagram-pozitív ebéddel csillapíthatod az éhséged
  • minden kávészünetben friss szendvicsekkel, gyümölcsökkel és sütikkel várunk
  • és egész napra korlátlan italfogyasztást kapsz (kávék, teák, gyümölcslevek, üdítők).

Velünk a tréning élmény, a marketing pedig rock and roll.

Mindez, amit itt leírtam, neked semmi plusz költséggel nem jár, ez a jegyed része. Szerintünk ez így korrekt, így jó és így menő.

A jelentkezés LEZÁRUL május 29-én

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

(Ha korábban megtelik a tréning, akkor hamarabb zárunk. Az áprilisi tréningünkre 2 héttel a rendezvény előtt minden jegy elkelt.)

Csak veled lesz teljes (jelentkezés)

Töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy az egyik hely a tiéd legyen.

Ezt a tréningnapot 2019-ben csak egyszer tartjuk – és legközelebb csak jövőre lesz elérhető.

Az űrlap kitöltése után minden fontos infót megkapsz a követőlevélben.


„Nekem való a közösségépítési tréning?”

Ha van közöd marketingkampányokhoz, akkor igen.

Emellett hasznos lesz a tréning akkor is, ha ügyvezető vagy és szeretnéd minél jobban érteni, hogy merre és hogyan vidd a céged marketingjét. (Még akkor is, ha nem feltétlenül te csinálod.)

A nap során a stratégiai hátteret is érintjük, de elsősorban kampányokról, példákról, esettanulmányokról és megvalósítható „ezt és ezt csináld” tudásról lesz szó.

2 fő kihívásra kapsz konkrét és gyakorlati megoldást a nap végére:

  • „Hogyan építsek közösséget? (Mert vevőim már vannak.)”
  • „Hogyan monetizáljam a követőtáborom? (Mert követőim már vannak.)”

Ezek azok a kihívások, melyeket Zoli, Balázs és a KK-csapat hétről hétre lát ügyfeleknél: „tök jó ez a közösségépítési dolog, de hogyan lesz ebből pénz?”

Zolit idézve: a marketing és a vállalkozás csak akkor sikeres és fenntartható, ha a végén csörög a kassza. A tréning nem „elméleti habosítást” ad neked, hanem megmutatjuk, hogy hogyan csörögjön az a kassza.

A tréningjeiket nem egyszerűen szeretik.

A tréningjeinkért rajonganak.

Vadász Ákos Tullió

vadaszakos.hu

„Tényleg haladó! Kell a videó hozzá, mert gyors és tömény az előadás. Minden előadás végére jól jönne egy rövid összefoglaló.”

Tihanyi Gabriella

Kimberlit Consulting

„Úgy gondoltam, nem lehet überelni az eddig megszokott magas »Kreatív Kontroll minőséget«. De lehet. Le a kalappal és köszönöm!”

Tóth Attila

auditus.net

„Timi előadása nélkül is durván olcsó volt a tréning az értékéhez képest. Az övé pedig magában megérte. Balázs pedig egyszerűen szétfeszítette egy tréning hagyományos kereteit. (Mondjuk követni nem volt mindig egyszerű.)”

Lászlók Tamás

netmasters.hu

„Hosszú ideje az első tréning, melynél nem hogy pénzt kérnék vissza, mert elégedetlen voltam, hanem éppen ellenkezőleg, szívesen fizetnék többet is. Minden haladóra le fogok csapni!”

Willi Mónika

megmutatom.hu

„Sok tréningen elhangzik »Ha csak ezt az egy mondatot viszed ma haza…« Itt mindegyiket hazaviszem. :)”

Pusztai Beáta

“A rengeteg hasznos infó mellett olyan “agykattogást” is kaptam, ami óriási segítség lesz a szövegírásban és az ötletem megvalósításában egyaránt. Respect!”

Ojtó Szabolcs

kezmuves-marketing.hu

„Azért kell »rutinos« Marketingszöveg.com-előfizetőként is rendszeresen tréningre jönni, mert mindig van egy további technika, ötlet, inspiráció vagy példa, ami elkísér a következő időszakban vagy megoldja az aktuális problémádat.”

Sebestyén Lilla

„Nagyon erős, kemény nap volt, átmostátok az agyam jó értelemben. Köszönet érte, az első pillanattól kezdve hagytam magam, mert nem tehettem mást, de nem is akartam.”

Gyakori kérdésekre megnyugtató válaszok

Gyakori kérdésekre megnyugtató válaszok

Mikor kapom meg a jegyemet?

A rendelésed után azonnal (automatán megy ki a levél).

Mit csináljak rendelés után?

Gyere el május 31-én a Falk1 Rendezvényközpontba. Minden infót megkapsz a levélben.

Kinek írjak, ha nem jött meg a levél?

Írj Balázsnak: [email protected]

Valamilyen életelallergiám vagy -érzékenységem vagy speciális igényem van. Tudtok készülni?

Természetesen, de csak akkor, ha előre szólsz nekünk. Írj a [email protected] címre.

Lehet majd fotózni?

Nemcsak lehet, de kifejezetten hálásak vagyunk, ha fotót készítesz, megosztod, bejelentkezel stb.

Mi az élet értelme?

42.

Maradt még bennem kérdés!

Kérlek, írj a [email protected] címre, hogy ezt egy válasszal orvosolhassuk 🙂

Tudok átutalással fizetni?

Igen, az űrlapon kiválaszthatod, hogy átutalással vagy bankkártyával fizetnél-e.

Figyelj arra, kérlek, hogy a befizetés számít jegyfoglalásnak. Ha az utolsó napig húzod a fizetést és a tréningre túljelentkezés van, akkor azt kockáztatod, hogy lemaradsz.

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?

Igen, a fizetést a Braintree rendszerén keresztül intézed (tehát hozzánk semmilyen adatod nem jut el). Kb. olyan, mintha bankkártyával fizetnél valamilyen közművet (pl. a gázszámlát), csak ez biztonságosabb.

Mi lesz a számlán?

Nettó 49 000 Ft a jegy, ezt fogod látni a számlán is.

A cateringet nem tüntetjük föl külön (így a járulékot mi fizetjük utána).

Ha átutalással fizetsz, akkor először egy díjbekérőt kapsz, befizetéskor pedig egy számlát. A bankkártyás fizetésnél számlát kapsz egyből (melyet csak le kell könyvelned, más dolgod nincs). A számlát az űrlapon megadott e-mail-címedre küldjük a kitöltés után automatikusan (ha nem kaptad meg, mert megfogta a spamszűrő vagy elírtad az e-mail-címed, akkor írj Balázsnak: [email protected]).

Ők már ismernek minket trénerként

Ők már ismernek minket trénerként

Az oldalt a marketingszoveg.com kiadója, a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]
Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.
Adatvédelmi elvek