…akkor is, ha nincsenek kapcsolataid.

Itt a népszerű könyv második kiadása: olvasd el és „Veled lesz tele a sajtó”

Kádár Tímea könyve segít neked, hogy megszerezd azt a nyilvánosságot, amit megérdemelsz.


Nem kell kapcsolati tőke.


Kövesd a könyvben leírtakat, és pár hónapon belül rólad szólnak a hírek, veled van tele a sajtó.

Akik már olvasták a könyvet

Kötelező. Tele van magyar példákkal, már önmagában ez egyedülálló egy hazai szakkönyvtől. És önmagában már ezért megéri megvenni.

Sipos Zoltán

Vavrek Balázs

Egy combosabb tréning tudásanyaga van a könyvben. Előbbi 30 000 Ft-tól több százezer forintig terjed. A könyv viszont csak 3990 Ft, ez is bruttó. No-brainer.

„Szuper a könyved, most kezdtem olvasni. Gratulálok hozzá, igazán gyakorlatias és nagyon jókor jött! Hamarosan nekem is megjelenik a könyvem, s a tiedből tanultak szerintem sokat fognak segíteni a sajtómegjelenésekben.”

Lakatos Zsuzsa

„Most kaptam meg a könyved, már kézbe venni is öröm, végre egy jól olvasható, igazán kézbe illő kis kötet, amiről nem az jut rögtön eszembe, hogy csak azért tördelték 32-es fontmérettel, hogy teljenek a lapok. Jól elszúrtad a délelőttömet, mert cikkírás helyett téged olvastalak. Köszönöm, szuper a kötet!”

Nagy Csaba

„Timi könyvét mindenkinek jó szívvel ajánlom, olvasmányos, olyan mintha szinte élőben hallanám, gyakorlatias, egyszerűen kivitelezhető "csak csinálni" kell. És nem utolsó sorban hiteles, mart a gyakorlatban is megcsinálta itthon és külföldön is megtete már az első lépéseket. Többször elővehető itiner, szerintem mindenkinek, akinek a tervében szerepel a sajtó megjelenés ott a helye a könyvespolcán.” 

Fa Kinga

„Köszönöm Timi Kádár könyvbemutatóját! Nagyon klassz program volt: érdekes előadások, kedves emberek, és persze a könyv, ami olvasmányos, pörgős és nagyon hasznos :) Már kiolvastam! :)”

Virág Sárosdi

„Olvasok, jegyzetelek, inspirálódom és közben azt érzem, mintha egy számomra megfoghatatlan nagy valami kezdene érthetővé, elérhetővé és feladatokra bonthatóvá válni.

Mindez a tőled megszokott cseppnyi humorral fűszerezve, hihetetlenül élvezhető módon. Nagyon koszonom.”

Nyéki Emőke

„A könyvet tegnap este vettem, 164 oldal, s mindjárt a végére érek. Mit olvasok ? Bár már többször szerepeltem újságban, TVben - hálás vagyok a szerkesztőknek, újságíróknak, riportereknek, hogy rám találtak-, most arról olvasok, mit tehetek én a sajtómegjelenésekért. Köszönet a könyvért és a személyes dedikációért Kádár Timinek.”

Papszt Kriszta

„A könyv alapján kezdjük el a következő napokban a "Nagy Nyelvtanulási Felmérés 2017" kutatásunk eredményeinek publikálását, amit igazából az első tudatosan felépített sajtómegjelenésünknek tervezünk. (iszonyúan izgulok is miatta.)”

Berze Márton


A Speak Nyelviskola 3. 23-án bekerült a Tényekbe a könyv tudásanyagát használva.

„Olyan, mintha itt lennél velem, és szóban mondanád.”

Andris, Kádár Timi 11 éves fia

Már van eredmény!

A könyv tartalmából

A 177 oldalas könyv végigvezet a sajtómegjelenés minden állomásán.


A legelső lépés: segít összeállítani a sajtómegjelenési stratégiád (ez gyakran még azoknak is hiányzik, akik rendszeresen szerepelnek a sajtóban). Ez garantálja, hogy valóban azokon a felületeken jelenj meg, amelyek neked értékesek. Emellett segít a tervezésben: mikor mit miért csinálj. Meglátod, hogy így részekre bontva a megjelenés megszerzése gyerekjáték.


Nem vagy hátrányban, ha még egyetlen sajtómegjelenésed sem volt: a könyv tényleg kezdőbarát.


Ezután megtudod, hogy hogyan vedd fel a kapcsolatot... és egyáltalán kivel. A kifogáskezelési rész segít, hogy a legkekecebb szerkesztőt is meggyőzd, hogy a sztorid király.


A harmadik fejezet segít a levél megfogalmazásában, és arra is kitér, hogy mit csinálj, ha nem válaszolnak neked. (A könyv végén szinte egy az egyben bemásolható levélmintákat kapsz. Imádni fogod.)


Három megjelenéstípushoz kapsz tanácsot: milyen az, ha cikkeznek rólad... hogyan megy a tévéműsor (pl. ha reggeli beszélgetős műsorokba hívnak)... és mi van, ha riportot készítenek veled, ami felvételről megy. Meg fogsz döbbenni a tanácsok frissességén és részletességén: Timi bemutatja, hogy hogyan ülj, milyen ruhát vegyél, mit gyakorolj, sminkelj-e vagy se, mi fog történni a felvétel előtt a stúdióban és mit csinálj akkor, ha leblokkolsz.


Az én kedvenc részem a „Végre megjelenik!”, amely segít, hogy a sajtómegjelenésed híréből minél több értéket kisajtolj: hova és hogyan posztold, küldj-e róla hírlevelet ésatöbbi. Terjesztés!


No de mi van, ha nem azt hozzák le, amit szeretnél? Timi kitér arra, hogy hogyan jelezd a szerkesztőnek a kifogásod úgy, hogy attól még a kapcsolatod megmaradjon (és később is behívjanak).


Külön fejezet szól a válságkommunikációról (ahol egy ismerős cég példáját látod majd), és külön a konferenciaelőadásokról.


Minden fejezetben friss magyar eseteket találsz, a „Velem történt” szekciók pedig minden tanácsot még élőbbé varázsolnak a sok-sok példán keresztül.

Kezdőbarát

Másolható levélminták

Teljes felkészülés

Marketing!

Tele magyar esettanulmányokkal

Új / frissített fejezetek a második kiadásban:

Hogyan vedd fel a kapcsolatot az influencerekkel

A sajtót ma már ne úgy képzeld el, mint egy régi újság szerkesztőségét, ahol lapok repkednek a levegőben. Persze, van ilyen is, de ma legalább ugyanennyi (sőt) embert érnek el az influencerek – akár egyetlen Instagram- vagy Facebook-poszttal. Hogyan érd el, hogy felfigyeljenek rád, a termékedre, szolgáltatásodra? Hogyan kerülj be egy influencer posztjai közé – teljesen ingyen?

Hogyan kerülj be a külföldi sajtóba

A könyvben leírt módszerek nemzetközi terjeszkedésnél ugyanúgy működnek. Timi konkrét példákat hoz ebben a fejezetben arra, hogy mire figyelj a nemzetközi megjelenéseknél.

Ezt mondják a szerkesztők + olvasói esettanulmányok

Mire figyel fel egy piacvezető üzleti lap főszerkesztője? Elolvassák-e egyáltalán a „hideg”-emaileket? A könyvhöz Timi több szerkesztővel is interjút készített: elárulják, mi kell ahhoz, hogy megjelenj a sajtótermékükben. Ezen belül konkrét esettanulmányokat is olvashatsz az első kiadás olvasóitól: hogyan sikerült megjelenniük a sajtóban?

Minden érdem Kádár Timit illeti. A Kreatív Kontroll Könyvtár mindössze a kiadásban segít.


Tudtad Sipos Zoliról, hogy minden cikkünket nyelvészi igényességgel lektorálja? Akkurátusan kirakja a nagykötőjeleket mindenhova, ahova kell.


A könyvet természetesen nyelvi korrektúráztattuk (ezt egy marketingkönyvnél ki kell emelni, mert sokszor elmarad). A tördelést pedig a Látványügynökségre bíztuk, akik olyat alkottak, hogy a szavunk elállt. (Jó értelemben.)


A könyvet a Kreatív Kontroll adja ki. Ez olyan minőséget jelent, amit tőlünk megszokhattál: nekünk nem a magyar marketingpiac az etalon, hanem az amerikai.


Minden mondat a helyén van. Olvasás közben végig azt fogod érezni, hogy ez az anyag nagyon egyben van.

A „Sipos Zoltán-minőség”

Ez a 3990 forint milliókat spórol neked

Elérheted, hogy a szerkesztők fölhívjanak azért, hogy beszélj a sztoridról.


Ha nem alkalmazod a könyv tudásanyagát, akkor is bekerülhetsz a sajtóba, de az út nehezebb.


1) Az első módszer, hogy bevásárolod magad. Ez az országos médiumoknál milliós tétel megjelenésenként (az Indexen egy címlapos landscape banner 3 500 000 Ft, címlapos top PR-cikk 1 300 000 Ft). Ez drága, ráadásul nem adja meg azt a hitelességet, amit a szerkesztőségi tartalom megad neked.


2) A második módszer, ha kikísérletezed. Ezzel az a gond, hogy ha túlságosan nyomulsz, esetleg nem írsz vissza valamikor vagy valamilyen etikettet elrontasz, akkor egy szerkesztőnél örökre elvághatod magad. Nem érdemes hazárdírozni, mert milliós médiamegjelenéstől eshetsz el a kísérletezéssel.


Ez a könyv mindent a kezedbe ad, amire szükséged van. Milliókat érő médiamegjelenéseket generálhatsz magadnak szinte oda, ahova szeretnéd. Szinte akkor, amikor szeretnéd.


És mindez csak 3990 Ft.

Rendelj most vagy maradj le

A könyvből első körben 1000 példányt nyomtunk, ez pillanatok alatt elfogyott.

Most is hasonlóra számítunk.


Volt, hogy egy szimpi marketinges csapatnak adtunk el affiliate-megállapodásban könyveket, és 400 fölött ment el.


Ez a könyv saját kiadásban, sokkal nagyobb marketingháttérrel megy.


Rendelj most, mert el fogják kapkodni.

A könyv teljes értékű

Megszokhattad, hogy ha egy marketinges cég könyvet ad ki, akkor az csalitermék: később mondjuk egy konferenciát reklámoz.


De nem nálunk!


Ez a könyv teljes értékű. Ez nem egy csalitermék. Megvásárlás után nem lesz hirtelen hasonló témájú tréning, konferencia, videoanyag, semmi. Fogd a könyvet, hasznosítsd és kerülj be vele a sajtóba.


A könyv hiánypótló: nincs még egy hasonló témájú (és ennyire teljes) anyag magyar nyelven.

Egy gyors rendelés választ el a könyvtől

Töltsd ki ezt az űrlapot.

Az oldalt a marketingszoveg.com kiadója, a Kreatív Kontroll Kft. készítette.

1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]

Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.

Adatvédelmi elvek