MOST DEBÜTÁL: Haladó reklámszövegírási tréning

2018. június 21. | La Vida Rendezvényház Loft

Írd magad gazdaggá 2018-ban. Bizonyítottan működő (és etikus) haladó szövegírási technikák, hogy a szavaid hatására a vevőid mosolyogva vásároljanak újra… és újra… és újra.

Haladó reklámszövegírási fogások, melyeket a Kreatív Kontroll eddig soha nem mondott el (csak a belső szövegíróképzésén).

MOST DEBÜTÁL: Haladó reklámszövegírási tréning

2018. június 21. | La Vida Rendezvényház Loft

Írd magad gazdaggá 2018-ban. Bizonyítottan működő (és etikus) haladó szövegírási technikák, hogy a szavaid hatására a vevőid mosolyogva vásároljanak újra… és újra… és újra.

Haladó reklámszövegírási fogások, melyeket a Kreatív Kontroll eddig soha nem mondott el (csak a belső szövegíróképzésén).

Többé nem “írogatsz”, pénzt csinálsz

Többé nem “írogatsz”, pénzt csinálsz

Cikkeket írsz az üzleti blogodra? Rendszeresen posztolsz Facebookon? Viszonylag gyorsan szerkesztesz webszöveget, írsz e-mail-tárgymezőt, raksz össze hirdetési szövegeket?

Kiváló.

Akkor az alapok már ott vannak az ujjaidban.

És ezzel a tréninggel végre a következő szintre léphetsz.

A piac tele van belépőszintű képzésekkel, leheletvékony szövegírási tippgyűjteményekkel és kifestőkönyvre hajazó „szakkönyvekkel”.

Te is látod, hogy fájóan hiányoznak azok a képzések, ahol a csontig rágott copywriting-technikák bemutatásán túlra merészkednének a szakemberek.

Legalábbis eddig így volt.

Nyújtsd a kezed, mert kézen foglak és bevezetlek a copywriting legmélyére

Nyújtsd a kezed, mert kézen foglak és bevezetlek a copywriting legmélyére

Azokat a technikákat mutatom meg, melyeket eddig hardcore angol szakkönyvekben olvashattál.

Azokat a fogásokat adjuk át, amelyeket eddig csak a belső képzéseinken tanítottunk a szövegíróinknak.

Megmutatom, hogy mi történik a legprofibb (és leghatékonyabban értékesítő) szövegírók fejében akkor, amikor a termékedet átalakítják szinte ellenállhatatlan ajánlatokká.

Lépésről lépésre haladunk a tréningen, hogy a nap végén jobb szövegíróként állhass fel a székedből (és így gazdaggá írhasd önmagad és az ügyfeleid).

Megspórolunk neked több (tíz)ezer dollárt

Megspórolunk neked több (tíz)ezer dollárt

Ha azt hiszed, hogy ez az összeg túlzó, akkor a tréningen a helyed.

Ugyanis ha ismered a piac legjobb tananyagait (esetleg vásároltál is többet), akkor valószínűleg nem ezt az oldalt olvasod – hanem épp reklámszövegeket írsz. 97 dolláros nyomtatott szakkönyvek, 497 és 997 dolláros tréningfelvételek, még drágább amerikai képzések… alap, hogy ezeket megvásároltuk, az eredmény pedig a Kreatív Kontroll.

Ha a pályánk elején lett volna ilyen képzés itthon (aminek az oldalát épp olvasod), akkor megúsztuk volna azt a több ezer dollárt és jó pár évet, amit a külföldi szakirodalom feldolgozására, tréningekre, konferenciákra, webinárokra fordítottunk. Te a „tanulási görbénk” (és befektetésünk) jó részét megspórolhatod ezzel a képzéssel.

Összeraktunk neked egy brutálisan tömény, haladó szintű és hiánypótló tematikájú képzést, amivel gyakorlatiasan és gyorsan sajátíthatod el azokat a szövegírói fogásokat, amelyeket mi is eredményesen használunk. Ez a nap tényleg tömény lesz, mert sűrítve kapod a leglényeget – és ha ezt a gyakorlatba átülteted, akkor semmi nem óv meg téged a hangos sikerektől.

A tréning elvégzése után te sem fogsz többé csak úgy „írogatni”, hanem szinte minden leütött karakterrel pénzt keresel.

Sokat.

Mosolyogva.

Nem azért, mert „kasszarobbantó trükköket” tanítunk és „titkos tanokat” adunk át, hanem mert olyan gyakorlatias és bizonyítottan működő tudás birtokába jutsz, amivel már másnaptól több bevételt termelhet a céged.

Egyetlen jól eltalált szöveggel birodalmat építhetsz

David Ogilvy egyetlen újsághirdetéssel kisöpörte a Rolls Royce dollárszázmilliókat érő teljes amerikai raktárkészletét.

A Wall Street Journal „2 young men” levele becslések szerint 2 milliárd dollárt hozott előfizetői díjakban, és az az egy levél építette fel az egész WSJ-t (közel 3 évtizedig futott!).

Egy újsághirdetés. Egy levél.

Nem véletlen, hogy Gary Halbert, Dan Kennedy, Jay Abraham és John Carlton szövegírók és marketingesek minden idők legjobban fizetett marketingszakemberei közé tartoznak és tartoztak. (A „legjobban fizetett” alatt azt értem, hogy mindannyian sokszorosan dollármilliomosok.)

Ők nem marketingmágusok, ahogy a reklámszövegírás sem varázslat. Viszont valóban varázslatos eredményeket érhetsz el, ha megtanulod azokat a haladó reklámszövegírási technikákat, amelyeket ők is használtak.

(Onnan tudom, hogy működnek, mert mi is ezeket használjuk és általa építettük fel Magyarország legnagyobb szövegíró- és tartalommarketingügynökségét.)

Ezért nem az a kérdés, hogy hiszel-e a reklámszövegírásban, hanem az, hogy mikor tanulod meg profin csinálni.

Erre leszel képes a tréning elvégzése után

  • Még azelőtt hatástalaníthatod az ügyfelek kifogásait, hogy konkrétan megfogalmazták volna. (A vevőid pedig imádni fogják, hogy ennyire kockázatmentessé és könnyűvé teszed a vásárlói döntést a jól célzott infókkal.)
  • A dübörgő reklámzaj ellenére magadra vonhatod a vásárlók figyelmét – milliós költés és invazív reklámok nélkül. (Így hiába van nagyobb büdzséje egy konkurensednek: a jobb reklámjaiddal tiéd lesz a piac.)
  • „Letehetetlen” sales leveleket és önmagukat eladó ajánlatokat fogsz írni. (Mindez pedig az egekbe emeli a konverzióid.)
  • A garanciáid nemcsak a törvény betűjének, hanem a vevőid ízlésének is megfelelnek majd és ösztönös bizalmat alakítanak ki a terméked iránt.
  • Beleláthatsz a vevőid fejébe és megtanulod azokat az etikus (és csak kevesek által ismert) befolyásolási technikákat, amelyekkel vásárlásra ösztönözheted a potenciális ügyfeleidet.

Basic szintű szövegírói felkészültséggel is viszonylag messzire juthatsz (mások még kevesebb munkát tesznek bele a marketingbe és a szövegírásba, de ez legyen az ő problémájuk).

Ám haladó technikák rendszeres alkalmazásával fényévekre növelheted a konkurenciád és a saját kommunikációd közötti távolságot és a legnagyobbakkal is felveheted a versenyt.

Több vevő, magasabb kosáréték, erősebb bizalom a márkád iránt: ezt adja neked ez a tréning, ami nemcsak hasznos, hanem menő is lesz.

“Alig ismert szövegírói fogások?”

“Alig ismert szövegírói fogások?”

Jogosan gondolhatod, hogy ez valami marketingduma-e.

Nos, hetente tucatnyi ügyfélanyagot látok, mert rengetegen kérnek tőlünk véleményezést. Napról napra, hétről hétre látom, hogy a legtöbb cég az alapokkal küzd.

Ez a több ezer cégre bővült piacismeretem mondatja velem azt, hogy az itt megtanított szövegírói fogásokat tényleg kevesen ismerik a piacon. Hiszen ha ismernék őket (és valóban ismernék őket), akkor minden második reklámban használnák ezeket a fogásokat.

Te is látod, hogy a reklámok többsége „elmegy” (legyen az hírlevél, landing, szórólap vagy bármi más).

De te nem „elmegy”-céget építesz, a te álmaid nem „ha nincs jobb” szintűek. Egyik nap sem úgy kelsz fel, hogy „ahogy esik, úgy puffan” mentalitással fogsz dolgozni.

Ismerlek téged (jobban, mint hinnéd)

Ismerlek téged, jobban mint hinnéd

Tudom, hogy a te álmaid nagyok.

Tudom, hogy a te víziód tele van szenvedéllyel.

Tudom, hogy te is fennmaradsz hajnalig azért, hogy az a projekt tökéletes legyen. Tudom, hogy órákig bújod a szakmai anyagokat, mert tényleg ennyire imádod a marketinget és a szövegírást.

Tudom, hogy milyen igéző és mámoros és fenomenális az, amikor látod élesítés után, hogy a reklámszöveged hozza a megrendeléseket. Tudom, hogy te is frissítgeted az analitikát, esetleg ugrálsz az irodában, ahogy én szoktam. 7 éve írok reklámszövegeket és ezzel a rutinnal sem tudom leírni neked ezt az érzést, de pontosan tudod, hogy miről beszélek.

És tudom, hogy ez a tréning mennyire izgatja a fantáziád… és mennyire nagyon érdekel téged a valóban haladó reklámszövegírás.

Úgyhogy gyere velem, mert tényleg megmutatom neked, hogy milyen mély a nyúl ürege.

Imádni fogod.

Úristen, mennyire nagyon imádni fogod.

A tréning menetrendje, tematikája és előadói

Kényelmesen megérkezel, majd lerakod a kocsid (vagy tömegközlekedéssel 1,5 perc séta után ott vagy).

Kellemesen elcseveghetsz velünk és a többi résztvevővel, amíg a kávéd, teád vagy üdítőd elkortyolod. Elfoglalod a helyed (bárhova ülhetsz), ahol egy welcome pakk vár (benne mindennel, amire a tréning során szükséged lesz).

9 órakor néhány perces megnyitóval fölvezetjük a napot (üdvözlés, miért fontos ez a tréning, 1-2 jó sztori és poén, hogy mindenki feloldódjon), majd átadjuk a szót első előadónknak.

9:00–10:30 – Főcím megírása

10:30–10:45 – kávészünet

10:45–11:45 – Ajánlatszövegezés

11:45–12:00 – kávészünet

12:00–13:00 – Kockázatcsökkentés és garanciák

13:00–13:45 – ebédszünet

13:45–14:45 – Alkalmazott fogyasztói pszichológia: így láss bele az ügyfeleid agyába (haladó szövegírási technikák 1)

14:45–15:00 – kávészünet

15:00–16:00 – Alkalmazott motivációpszichológia: technikák az etikus befolyásolásra (haladó szövegírási technikák 2)

A nap végén jobb szövegíróként állsz fel, mint amilyenként leültél. Minden előadás diasorát megkapod (ez nálunk természetes), ha pedig kéred a videofelvételt is, akkor a tréning tudásanyagát bárhányszor felidézheted otthon is, hogy a lehető legjobban elmélyüljön.

5 előadás

Minták, sablonok, legjobb gyakorlatok top hazai reklámszövegíróktól.

Úttörő tematika

Ilyen haladó tudásszintű tréninget máshol nem találsz. A nap végére tiszteletbeli KK-s leszel.

Élmény: 10/10

Jó vendéglátók vagyunk, ezért természetesen egész nap lesz mit enni és inni.

Sipos Zoltán

Tartalommarketing-szakértő, a hazai marketingszakma fenegyereke. 2003 óta publikál, egy híroldal főszerkesztője is volt, ő a Kreatív Kontroll motorja. Becsléseink szerint 10 000-nél is több anyagot (így főcímet) írt már.

Vavrek Balázs

Direct response copywriter, a marketingszoveg.com főszerkesztője és a Kreatív Kontroll marketingvezetője. 2011-ben kezdte tanulni az értékesítési szövegírást (célirányosan), majd előbb szabadúszóként, végül a Kreatív Kontrollnál immár 1000-nél is több kampányanyag elkészítésében vett részt. Nagy eséllyel nemcsak láttál már olyan hirdetést, amit ő készített, hanem már vásároltál is belőle.

Kádár Tímea

Timi egyike a legjobb magyar reklámszövegíróknak. Több mint 18 éves pályafutását a Reader’s Digestnél kezdte reklámszövegíróként. Amerikai konferenciákon és tréningeken, a legnagyobb nevektől tanulta ki azt a szakmát, ami akkor Magyarországon még nem is létezett. A Digest regionális kreatívigazgatója volt 7 éven át, majd átigazolt az Aegonhoz, ahol az online kommunikáció vezetője lett. 2016 júliusáig az ERSTE-t erősítette (Head of Marketing & PR), most Angliában vezeti saját ügynökségét.

Benyó Dániel

Senior szövegíró, több ezer szakmai cikk szerzője. Újságírói és szakfordítói végzettsége van, az egyik legismertebb online médiumnál végezte gyakornokságát, aztán a Kreatív Kontroll elcsábította. A Kontent magazin főszerkesztője. 

Berze Márton

Marci szabadúszó szövegíróként kezdte, majd a Speak! Nyelviskola marketingeseként folytatta a pályafutását, ahol 4 év alatt felépítették az ország egyik legerősebb online jelenlétével bíró nyelviskoláját. 2 évig volt az előfizetőnk, többször kértük fel előadni, ma marketingmenedzserként dolgozik nálunk és rendszeres szerzője a Marketingszöveg.comnak. 

Élvezd velünk az életet.

Magyarország legmenőbb tréningjeit szeretnénk tartani, ezért alap, hogy egész nap vendégünk vagy. Mindenre.

Ez azt jelenti, hogy:

  • éttermi színvonalú és Instagram-pozitív ebéddel csillapíthatod az éhséged
  • minden kávészünetben friss szendvicsekkel, gyümölcsökkel és sütikkel várunk
  • és egész napra korlátlan italfogyasztást kapsz (kávék, teák, gyümölcslevek, üdítők).

Velünk a tréning élmény, a marketing pedig rock and roll.

Mindez, amit itt leírtam, neked semmi plusz költséggel nem jár, ez a jegyed része. Szerintünk ez így korrekt, így jó és így menő.

Június 19-én bezárul a kapu:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Írd magad gazdaggá 2018-ban

Töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy az egyik helyet fenntartsuk neked. (Az űrlap minden összege nettó.)

A képzés után kapsz certifikációt, amellyel bárkinek bizonyíthatod, hogy elvégezted haladó szintű reklámszövegírási tréningünket (és LinkedInen is jól mutat).

Ám valószínűleg azért fogsz jönni, hogy több ezer megírt reklámszöveg tapasztalatával bíró szakemberek tudását sűrítve megkapd… és így könnyebben és gyorsabban írj ellenállhatatlan sales szövegeket. A versenyt az nyeri, aki a dübörgő reklámzaj ellenére is kihallatszik a tömegből.

Jelentkezz a képzésre. Talán életed egyik legjobb befektetése lesz. A képzés ára csak nettó 39 000 Ft.

Ha a kapcsolódó tréningekre is eljössz, akkor 2 képzés esetén a tréningjegyed csak nettó 35 000 Ft per képzés (8000 Ft megtakarítás), 3 képzés esetén csak nettó 30 000 Ft per képzés (27 000 Ft megtakarítás!).


„Nekem való a tréning?”

A tréning tudásanyaga haladó szintű, tehát ha egyelőre a cikkírás vagy a napi szintű posztolás is kihívás, akkor ez most nem a te tréninged.

Érdemes eljönnöd, ha:

  • marketinges vagy és szeretnéd kimaxolni az értékesítési és marketingszövegeid hatékonyságát
  • van pár éves szövegírási tapasztalatod és úgy érzed már nem igazán adnak újat a 10-20 perces konferenciaelőadások
  • nem „egy tuti tippet” és „szövegírási csodaszereket” keresel – vagyis kiszúrod a gagyit, van „szemed a széphez” és tudod, hogy milyen értéket képvisel az a gyakorlati tudás, amit belesűrítettünk ebbe a tréningbe
  • kifejezetten szövegíró vagy direct response copywriter szeretnél lenni (mert ennél magasabb szintű reklámszövegíróképzést nem találsz a piacon)

Ha a cégben nem te, hanem a kollégád vagy egy  csapat írja a reklámszövegeket, küldd el őt (vagy őket) hozzánk, mert olcsóbban megúszod, mint egy kihelyezett képzést.

A tréningjeinket nem egyszerűen szeretik.
A tréningjeinkért rajonganak.

“Elképesztő mennyiségű hasznos infót kaptunk, és ami a lényeg: mindezt rendszerben! Jövő héten megy ki az új LP, ami a kezdő felhasználóinknak szóló tréningünk sales oldala… át kell írnom! Az első változaton volt 1,8% konverzió, de lesz ez jobb is!”

Kiss Gőgh Tímea

Listamester

“A megszokott módon tömény tudást kaptunk, amely annyira gyakorlatias, hogy legalább 200%-ban használható. Sajnálok mindenkit, aki nem vett részt a tréningen. Minden témában a legjobbaktól kell tanulni, ezért választottam a Kreatív Kontrollt újra.”

Deák Sándor

szabadúszó Facebook hirdetésspecialista

Gyakori kérdésekre megnyugtató válaszok

Gyakori kérdésekre megnyugtató válaszok

Mikor kapom meg a jegyemet?

A rendelésed után azonnal (automatán megy ki a levél).

Mit csináljak rendelés után?

Gyere el június 21-én a La Vida Rendezvényházba. Minden infót megkapsz a levélben.

Kinek írjak, ha nem jött meg a levél?

Írj Balázsnak: vavrek.balazs@kreativkontroll.hu

Valamilyen életelallergiám vagy -érzékenységem vagy speciális igényem van. Tudtok készülni?

Természetesen, de csak akkor, ha előre szólsz nekünk. Írj a vavrek.balazs@kreativkontroll.hu címre.

Lehet majd fotózni?

Nemcsak lehet, de kifejezetten hálásak vagyunk, ha fotót készítesz, megosztod, bejelentkezel stb.

Mi az élet értelme?

42.

Maradt még bennem kérdés!

Kérlek, írj a vavrek.balazs@kreativkontroll.hu címre, hogy ezt egy válasszal orvosolhassuk 🙂

Tudok átutalással fizetni?

Igen, az űrlapon kiválaszthatod, hogy átutalással vagy bankkártyával fizetnél-e.

Figyelj arra, kérlek, hogy a befizetés számít jegyfoglalásnak. Ha az utolsó napig húzod a fizetést és a tréningre túljelentkezés van, akkor azt kockáztatod, hogy lemaradsz.

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?

Igen, a fizetést a Braintree rendszerén keresztül intézed (tehát hozzánk semmilyen adatod nem jut el). Kb. olyan, mintha bankkártyával fizetnél valamilyen közművet (pl. a gázszámlát), csak ez biztonságosabb.

Mi lesz a számlán?

Nettó 39 000 Ft a jegy, ezt fogod látni a számlán is.

Ha 2 tréningre jössz, akkor szerepelni fog egy nettó 8000 Ft-os kedvezménytétel a számlán, 3 tréning esetén pedig nettó 27 000 Ft lesz a kedvezmény. A választott tréningek 39 000 Ft-os tételként lesznek feltüntetve, a kedvezménytétel pedig gondoskodik arról, hogy a csomagkedvezményed megkapd.

A cateringet nem tüntetjük föl külön (így a járulékot mi fizetjük utána).

Ha átutalással fizetsz, akkor először egy díjbekérőt kapsz, befizetéskor pedig egy számlát. A bankkártyás fizetésnél számlát kapsz. A számlát az űrlapon megadott e-mail-címedre küldjük a kitöltés után automatikusan (ha nem kaptad meg, mert megfogta a spamszűrő vagy elírtad az e-mail-címed, akkor írj Balázsnak: vavrek.balazs@kreativkontroll.hu).

Ők már ismernek minket trénerként

Ők már ismernek minket trénerként

Az oldalt a marketingszoveg.com kiadója, a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. info@marketingszovegiras.hu
Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.
Adatvédelmi elvek