Close

2017 (valószínűleg)
legjobb marketingkonferenciáját, az Ecommerce Plage-t

A Kreatív Kontroll bemutatja:

Ez a 2 napos konferencia a marketing ünnepe:

  • friss szakmai tudás
  • értékes kapcsolatok, aranyat érő kézfogások
  • hatalmas buli a Balaton partján

Vérbeli Kreatív Kontroll-hangulat.


Ha gyakran jársz hazai konferenciákra, akkor ezt sem hagyhatod ki.

Megmutatjuk, hogy milyennek kell lennie szerintünk egy igazi marketingkonferenciának.

MIKOR

Balaton Hotel Siófok

(Petőfi sétány 9.)

2017. 08. 24–25.

HOL

„A magyar konferenciapiac nem akarja, hogy ezeket elmondjam neked”

Sipos Zoltán vagyok és a marketing fenegyerekének mondanak.


Az elmúlt években kb. mindegyik hazai marketingkonferencián kint voltunk. Általában előadtam, néha csak kiállítottunk. A közvetítéseinket bármikor elolvashatod.


És ritkán voltam elégedett.

A magyar piac elkényelmesedett:

  • általában a Lurdyba szervezik (unom már)
  • az előadók szemét kiszúrják egy üveg borral (néha ennyivel sem)
  • sok előadó konzervvel készül (a szervezőket sem érdekli)
  • marketinghírnek számít, hogy „használj reszponzív weboldalt”
  • rengeteg a saleselőadás (ami a közönség szembeköpése)


Tehát elmegy egy nap, nem tanulsz semmi újat, a helyszín is gagyi, de valahogy megmagyarázzuk magunknak, hogy ez van, ezt kell szeretni.


Én nem szoktam belenyugodni

Idén kimentünk egy San Diegó-i 4000+ fős marketingkonferenciára (Traffic & Conversion Summitre), és láttam, hogy milyen egy igazi marketingkonferencia.


Rá 2 hónapra Bukarestben Gary Vaynerchuk adott elő.


Mi meg beérjük a langyosvízzel?


Nem tudom, hogy te hogy állsz hozzá a dolgokhoz, de én nem nyugszom bele dolgokba, hanem változtatok rajtuk. Ezért vagyok vállalkozó. 


Ezért vagyok szabad. 


Én nem vagyok hajlandó elfogadni a csapnivalót

Nem vagyok hajlandó úgy visszanézni az életemre, hogy az tele legyen megalkuvásokkal. A „mi lett volna, ha” számomra mérgező gondolat.


Nem vagyok hajlandó egy rossz konferenciaélmény után megmagyarázni magamnak, hogy áh, jól van ez így.


Imádok dolgokat felépíteni és imádom a sikert. A csapatunkban mindenki olyan megszállott, aki nem pusztán egy céget vagy marketingügynökséget épít, dehogy.

Mi a nyugati szintre akarjuk hozni a magyar marketingszakmát

És ebben senki nem állíthat meg minket.


Őrültség? Túl nagy cél? Lehetetlen?


Csak néhány „lehetetlen” dolog, amiket elértünk:


  • 180 fős telt házas meetupokat tartunk (azon a piacon, ahol mások 10-20 ember alig tudnak elvinni egy ingyenes rendezvényre)
  • Havi 1 tréninget tartunk (és szinte mindegyik telt házas, ezt a rendezvényhelyszínesek alig hiszik el)
  • 300 fős telt házas konferenciát tartottunk a keresztény vállalkozóknak (azt mondták, hogy bukás lesz, mert ennek nincs piaca)
  • felépítettük a content marketingnek a piacot (úgy, hogy még 2017-ben is vannak olyan magyar vállalkozók, akik „nem hisznek” a Facebookban)
  • e pillanatig 503 szakmai cikket publikáltunk a Marketingszoveg.comon úgy, hogy mind folyamatosan dolgozunk (és szinte mindegyik 1000 szó feletti mély szakmai anyag)


A mostani célunk az, hogy egy olyan epic marketingkonferenciát csináljunk, ami történelmi pillanattá válik a szakmában.


Támogatsz ebben minket?

Ez a vízióm a tökéletes marketingkonferenciáról

1. Szakmailag legyen kifogástalan. Nem lehet saleselőadás, nem lehet tavalyi hír, nem lehet konzerv. Ha eljössz, akkor mindegyik előadásnak olyan értéket kell adnia, hogy már egyetlen előadás visszahozza neked a konferencia és a szállás árát.


2. A legjobb előadók jöhetnek. Mi nem a haverjainkat ültetjük be, hanem az adott területek egyik legjobb szakemberét.


3. Legyen csodálatos a helyszín. Mert azért vagyunk marketingesek és vállalkozók, hogy ne mesterséges fényekben nyomorogjunk, hanem szép helyeken jó előadásokat hallgassunk. Az élet arra való, hogy élvezzük.


4. Legyen élmény. Ezért koktéllal fogadunk, a konferenciacsomag meglepetés lesz (nem a szokásos reklámcsomagot kapod), este bulizunk, ja és egy 240 négyzetméteres medencében hűsölhetsz.


5. Legyen pihentető. Kibéreltük a hotel összes szobáját, mi pedig a rendezvény után maradunk hétvégére és pihenünk. Te is hozhatod a családod, hogy amíg ők a wellnessben pihennek, addig te meghallgatsz pár előadást.


6. Legyen érdemi networking. A legtöbb konferencián erőltetik az üzleti ismerkedést. Én azt tapasztaltam, hogy a legértékesebb kapcsolatokat kötetlen hangulatban tudod megszerezni: például koktéllal a kezedben a Balaton partján. Lesz 2 napod, hogy a 200+ résztvevővel megismerkedj.


7. Legyen jó az ár/érték. Olyan jó megállapodásunk van a hotellel, hogy olcsóbban adjuk a szobákat, mint ők maguk. Így ha csak nyaralni jössz le, még úgy is megéri.


Ilyen lesz az Ecommerce Plage.



Haladó tudásanyag profi szakembereknek

Ismerlek téged már annyira, hogy tudjam, hogy te is valódi marketingújdonságokra vágysz.


Gyakorlatba azonnal átültethető tudás... esettanulmányok... a legújabb trendek... minden, ami friss, ami versenyelőnyt ad és ami hatalmas érték.


Ezért ahogy látod, itt haladó tematikát raktunk össze. És nem lesz saleselőadás.


Az Ecommerce Plage előadásai

Augusztus 25. (péntek)

9.00–09.30

Regisztráció, koktélparti 


10.00–10.30

A nyugat itt van: e-kereskedelmi keretrendszerek & fejlesztési módszertanok (Ágó Zoltán, AionHill, CEO)


10.30–11.00

Gyakorlatban: „E-commerce alkalmazások Amazon Web Services alapokon” (Susán Péter, Eldacon, CEO)


11.00–11.30

Szünet 


11.30–12.00

Így hozz ki többet a webshopodból (online marketingkommunikációs eszközök) (Damjanovich Nebojsa, Senpai, CEO)


12.00–12.30

Hatékony e-commerce sales funnelek (példák és esettanulmányok) (Vavrek Balázs, Kreatív Kontroll, marketingvezető)


12.30–13.30

Ebédszünet 


13.30–14.00

Így használd eladásnövelésre a Big Datát az e-kereskedelemben (esettanulmányok) (Dr. Bőgel György, CEU, Professor of Management)


14.00–14.30

Ez működik 2017-ben a webáruházak keresőoptimalizálásában (útmutatóval) (Szilágyi Balázs, honlaprafel.hu, SEO Expert)


14.30–15.00

Az appok vége? Mobilra optimalizált webshop vs. alkalmazás (Bodor Csaba, INU, CEO)


15.00–15.30

Szünet


15.30–16.00

Így adj el termékeket a közösségi média segítségével (esettanulmányok) (Lévai Richárd, RG Stúdió, CEO)


16.00–16.30

Marketingdöntések, avagy üzleti intelligencia a kommunikációban (Tornai István, Aquarius Hand, Digitális marketing tanácsadó)


09.00–09.30

Reggeli


10.00–10.30

Így kerüld el a büntetéseket (Adatvédelmi irányelvek 2017-ben) (Dr. Ormós Zoltán, OrmosNet, CEO)


10.30–11.00

A webáruházmarketing jövője (tartalommarketing-esettanulmányok) (Sipos Zoltán, Kreatív Kontroll, stratégiai igazgató)


11.00–11.30

Szünet


11.30–12.00

Professzionális termékbiztosítás a webáruházaknál (Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország, ügyfélkapcsolati igazgató )


12.00–12.30

Webáruházad termékkeresőjét így optimalizáld sikeresen (Szabados János, PrefixBox, Business Development Partner )


12.30–13.30

Ebédszünet


13.30–14.00

A CRM mint az új értékesítőd (CRM-esettanulmányok) (Folláth Csaba, Attention CRM Consulting Kft, CEO )


14.00–14.30

Konverzióoptimalizálási esettanulmányok: így növeli a UX/UI a konverziót (W. Szabó Péter, Kaizen-UX, UI/UX kutató és tanácsadó)


14.30–15.00

Hatékony meggyőzéstechnikák az online kommunikációdhoz (példákkal) (Újszászi Bogár László, Corvinus, egyetemi oktató)

15.00–15.30

Szünet


15.30–16.30

Kerekasztal: A legérdekesebb E-commerce sztorik és tapasztalatok

(Hegyi Károly, AionHill, Head of Sales

Száraz Krisztián, AionHill, SEO Expert

Sipos Zoltán, Kreatív Kontroll, stratégiai igazgató

Vavrek Balázs, Kreatív Kontroll, marketingvezető)

Augusztus 24. (csütörtök)

Így garantáljuk a szakmai minőséget

0. lépésben az adott területek egyik legjobb szakemberét hívtuk el előadni.


1. lépésként egyeztettük velük, hogy lehetőleg mindenki esettanulmányt hozzon, ha tud. Ez csak exkluzív lehet. Ha a területe miatt nem tud esettanulmányt hozni, akkor a terület újdonságát várjuk tőle részletesen és gyakorlatiasan bemutatva.


2. lépésként elmondtuk az elvárásainkat. Ez egy haladó konferencia lesz olyan marketingszakembereknek és vállalkozóknak, akik nagyban játszanak. Tehát haladó tudásanyagot várunk.


Kikötöttük, hogy senki nem hozhat konzervet: mindenki új előadással készüljön, az előadás anyagát még sehol nem hozhatta le.


Nem lesz saleselőadás. Ünnepélyesen megígérem neked, hogy aki a többszöri figyelmeztetés és egyeztetés ellenére is saleselőadást merészel tartani, azt bekergetem a Balatonba.


3. lépésként az előadás anyagát augusztus elejére bekérjük mindenkitől. Több körben egyeztetünk velük, módosításokat kérünk, a tudásanyagot összehangoljuk, amennyire lehet.

Kibéreltünk egy teljes hotelt, hogy nyugodtan konferenciázhass és pihenhess

Kibéreltünk 2 napra egy teljes wellness-hotelt, a Balaton Hotel Siófokot (Petőfi stny. 9.). A hatszintes hotel minden szobája erkélyes és légkondicionált, így a legforróbb balatoni nyaradat is kényelmes hűvösben töltheted.


A szobád elfoglalásakor hasonló látvány fogad (a szobádban lesz a konferenciacsomagod is):

A modern és gyönyörű konferenciaterembe beszűrődik majd a finom balatoni napsütés.

A szálloda egész területén van Wifi, így mindig kapcsolatban maradhatsz a szeretteiddel vagy kollégáiddal.


Korlátlanul (és ingyenesen) használhatod a szaunát, a napozóteraszt és a 240 négyzetméteres élménymedencét.

Nyaralj a családoddal

Az Ecommerce Plage-t úgy építettük fel, hogy egy kisebb nyaralással egybeköthesd.


Így amíg te a konferenciaelőadásokkal tanulsz és üzleti kapcsolatokat építesz, addig szeretteid élvezhetik a hotel wellness-részlegét (beülhetnek a szaunába, medencézhetnek, napozhatnak, a füvön focizhatnak a gyerekek, a Balaton is egy köpésre van).


Ezt a konferenciát nem kell otthon megvédened. Tudom, hogy sokat dolgozol, néha talán túl sokat is.


Végre összekötheted a szakmai fejlődést a szeretteiddel töltött minőségi idővel.


Ezt a konferenciát tehát nem fogod később megbánni. Nem kell évek múlva arra gondolni, hogy milyen jó lett volna csak eggyel több nyaralást beszúrni a teli naptáradba (hogy többet lásd a családod).

Olcsóbb, mint a nyaralásod

A hotellel egyedi megállapodásunk van, így olcsóbban foglalhatsz szobákat nálunk.


Ez azt jelenti, hogy a balatoni főszezon valószínűleg legolcsóbb árait kapod. Ilyen felszereltségű hotelbe ennél olcsóbban nem tudsz elmenni.


Tehát ha egyetlen előadásra sem ülsz be... és csak a hangulat miatt jössz le... még akkor is megéri.

Méltó vagy a részvételre?

Ha tényleg marketingorientált vállalkozó vagy, akkor egyértelműen itt a helyed. Marketingorientált alatt azt értem, hogy rendszeresen költesz hirdetésekre, stratégiailag gondolkodsz (terméklépcsőben pl.), érted a tartalommarketinget.


Ha voltál már tréningünkön vagy meetupunkon, akkor a szíved mélyén tudod, hogy jönnöd kell. Ez egy konferencia, tehát minden nagyobb, jobb és értékesebb lesz.


Ha marketingkivitelező vagy, akkor is itt a helyed. Ritka, hogy 200+ emberrel kötetlenül, vígan koktélozgatva beszélgethetsz üzletről és marketingről. (Ha nem én szervezném a konferenciát, akkor én csak a networking miatt jönnék el.)


Szerettel várlak akkor is, ha rendszeres résztvevője vagy minden magyar marketingkonferenciának... de most egy kicsit másra vágysz már. Egy kicsit többre. Jobb helyszínre. Haladó tudásra. És pihenésre.

MEGTILTOM a jelentkezésed, ha:

  • „Konferenciaügyvezető” vagy (tehát csak azért mész bármilyen rendezvényre, hogy addig se dolgozz)
  • „Nem hiszel” a marketingben (bocs, itt mindenki marketingorientált lesz, akik már tudják, hogy a marketing működik)
  • Nem szeretsz élni (ez egyszerre lesz konferencia, buli és pihenés – ha valami számomra érthetetlen okból tudat alatt úgy gondolod, hogy egy szakmai rendezvénynek „illik” száraznak és nehezen kibírhatónak lenni, akkor ez nem a te rendezvényed)
  • Nem akarsz növekedni és sikeres lenni (és nem viccelek: rengeteg ember beéri azzal, hogy az önfoglalkoztatás szintjén megreked)
  • Nem érdekel a marketing (de akkor minek olvasod ezt az oldalt?)


Ha a fentiek bármelyike igaz rád, akkor kérlek, ne vegyél jegyet az Ecommerce Plage-ra, mert nem éreznéd jól magad. Nincs harag meg semmi, csak a csalódástól akarlak megóvni.

Lemaradsz... vagy piacot vezetsz?

Ez a konferencia történelmi lesz a hazai marketingben. Ezt azért merem mondani, mert már látom a 11 milliós büdzsét és a szervezés érdemi része készen van.


Látom a terveken, hogy ez gigantikusat fog szólni.


És tudod, simán lemaradhatsz erről.


Képzeld el, hogy milyen rettenetes érzés lenne augusztus végén azt végignézni Facebookon, hogy 200 ember milyen jól érezte magát. Olvasod a beszámolókat az előadásokról, és gyomorszorító gondolataid támadnak, hogy itt kellett volna lenned.


Nem fogom szépíteni: vannak olyan emberek, akik az életben és az üzletben lemaradnak.


  • Lemaradtak a Facebook aranykorszakáról, mert nem regisztráltak cégként még 2008-ban.
  • Lecsúsznak a tartalommarketing kék óceánjáról (amikor még semelyik konkurensed nem kapcsolt), mert még mindig nem készítenek tartalmakat.
  • Jelenleg lemaradnak az Instagramról, mert nem értik, hogy cégként mire jó egy 700 milliós felhasználói bázissal bíró oldal, ahol a konkurensek még nincsenek fent (közben az élelmes magyar cégek röhögve értékesítenek rajta)


Ez a rendezvény szakmailag értékes, élményben csodálatos, jelentőségében történelmi lesz.


Szeretném, ha te is részese lennél.

A CRM mint az új értékesítőd (CRM-esettanulmányok) 

A nyugat itt van: e-kereskedelmi keretrendszerek & fejlesztési módszertanok

Korábban szervezetfejlesztéssel, üzletfejlesztési tanácsadással, projektmenedzsmenttel, kommunikációs folyamatok tervezésével és személyes márkaépítéssel foglalkozott. Jelenleg digitális-marketing stratégiai tanácsadó. Üzleti konferenciák és rendezvények előadója, oktató. Több társadalomtudományi tanulmány szerzője és szerkesztője, továbbá a digitális-marketing témaköréből merítő, “Így írunk mi” kötet szerkesztője. 2017 őszére várható átfogó szemléletű marketing szakmai könyve, a “Hogyan”.

Ágó Zoltán az AionHill ügyvezetője és egyben alapítója. 2004 óta foglalkozik e-kereskedelemmel, webáruházak készítésével. 2009-ben kezdett az egész csapat Magentóra specializálódni, hamar ez vált a fő szakterületükké. Mára teljes e-kereskedelmi szolgáltatást adnak: Webáruházak üzemeltetésével, hosztingjával, fejlesztésével, támogatásával, más rendszerekkel való integrációjával, e-kereskedelmi mobil applikációk készítésével, webáruházak keresőoptimalizálásával és online promóciójával, konverzióoptimalizálással egészítik ki a webáruházfejlesztést. Megrendelőik egyik felét hazai kereskedelemmel foglalkozó cégek teszik ki, míg másik felét külföldi megrendelők, elsősorban Észak-Amerikából és Nyugat-Európából. 

Újszászi Bogár László, Corvinus, egyetemi oktató

Ágó Zoltán, AionHill, CEO

Így kerüld el a büntetéseket (Adatvédelmi irányelvek 2017-ben)

Ismerd meg az Ecommerce Plage előadóit

Sipos Zoltán, Kreatív Kontroll, stratégiai igazgató

Informatikai végzettségű értékesítő szakember. Az e-commerce területtel, ezen belül a web áruházak keresésének hatékonyabbá tételével foglalkozik olyan ismert hazai online szereplőknél, mint pl. a BónuszBrigád, Praktiker, Rossmann és JátékNet.Tapasztalatait itthon és külföldön szerezte. Dolgozott Indiában és Csehországban is, az Oracle, IBM és Tata Consultancy Services cégeknél szoftver fejlesztési és értékesítési területen.

Gyakorlatban: „E-commerce alkalmazások Amazon Web Services alapokon”

Susán Péter az Eldacon Kft. technológiai vezetője. Több száz hazai és leginkább külföldi webalkalmazás-projekt felhő alapú implementációjában, üzemeltetésében szerzett szerteágazó szaktudást, üzleti kötöttségektől mentesen, mindig a legújabb és a projektek számára legmegfelelőbb technológiák és munkafolyamatok használatára törekedve. Legfőbb üzemeltetési platform, amin csapatával dolgoznak az Amazon Web Services (AWS).

Tornai István, Aquarius Hand, Digitális marketing tanácsadó

Susán Péter, Eldacon, CEO

Tartalommarketing-szakértő, a Kreatív Kontroll alapítója és stratégiai igazgatója. Nagyrészt neki és csapatának köszönhető, hogy ma Magyarországon a szövegírás és a tartalommarketing a marketinges közbeszéd részévé vált. Kivitelezőként a szövegírásban piacvezetők. Havonta tartanak 40-50 fős nyílt tréningeket, rendszeresen tartanak belső képzéseket is, meetupjaikra 150-180 fő megy el. Kiadják Európa (tudtunkkal) egyetlen tartalommarketing-magazinját, a Kontent magazint. Zoltán gyakori előadó a marketingkonferenciákon, lényegretörő stílusa közismert.

Így hozz ki többet a webshopodból (online marketingkommunikációs eszközök)

Professzionális termékbiztosítás a webáruházaknál 

Damjanovich Nebojsa, Szabadkán született, tanulmányait részben ott, részben pedig Budapesten folytatta. 1993 óta él Magyarországon. A senpai.hu üzemeltetője Damjanovich Nebojsa, aki 2001 óta van jelen az online marketing piacon – immár távoktatással és tanácsadással is. Nebojsa dolgozott kis- és nagyobb cégeknek egyaránt. Saját vállalkozása (Senpai Consulting Kft.) mellett az USA-ban működteti az Adplanky.com SaaS reklámtervezési szoftvert, mint szolgáltatást. Damjanovich Nebojsa 2001 óta kínál tanácsadást és képzéseket.

Szabados János, PrefixBox, Business Development Partner

Damjanovich Nebojsa, Senpai, CEO

Kutatási területe a meggyőzés- és befolyásolástechnika. A PhD disszertációját üzleti retorika témakörből írja. Számos nagyvállalat szerepel a referenciái között. Kifejlesztett egy ún. BDA komplex meggyőzéstechnikai modellt, mellyel jelentősen tudja növelni az értékesítők teljesítményét a személyes eladás során. Az Internet professzionális és gyakornoki rendszeréről tart előadást az egyetemi hallgatóknak.

Hatékony e-commerce sales funnelek (példák és esettanulmányok)

Direct response copywriter, a Kreatív Kontroll marketingvezetője. Az értékesítési szövegírást célirányosan tanulta, előbb szabadúszóként, majd a Kreatív Kontrollnál immár 1000-nél is több kampányanyag elkészítésében vett részt. A Marketingszoveg.com-on 242 szakmai cikket publikált, a Kreatív Kontroll kommunikációjáért és marketingfolyamataiért felel, valamint Zolival közösen több kiemelt ügyfelük tartalommarketing-stratégiáján dolgoznak akár tanácsadással, akár kivitelezéssel, akár belső képzéssel.

Marketingdöntések, avagy üzleti intelligencia a kommunikációban

Vavrek Balázs, Kreatív Kontroll, marketingvezető

2000-ben alapította az Ormós Ügyvédi Irodát, mely az informatikai-távközlési szakterületre koncentráló jogi tanácsadási tevékenység Magyarországon elsőként alkalmazott sikeres koncepciójára építve nemzetközi összehasonlításban is számottevő elméleti tudást és gyakorlati tapasztalatot halmozott fel az elektronikus kereskedelmi jog, az informatikai jog, a távközlési jog, a szoftverjog, az adatvédelmi jog, valamint a szerzői jog területén.

Így használd eladásnövelésre a Big Datát az e-kereskedelemben (esettanulmányok)

Dr. Ormós Zoltán, OrmosNet, CEO

Közgazdasági egyetemi tanulmányait követően először vállalatszervezési tanácsadóként, majd egyetemi oktatóként tevékenykedett, a tanítás mellett több éves átfutású nemzetközi fejlesztési programokat irányított. 2001-ben stratégiai tanácsadó lett a KFKI Számítástechnikai Rt-ben, és ugyanebben az évben kapott meghívást a CEU Business School tanári karába külsős professzorként. 2005 óta a CEU főállású professzora. Szakterülete a vállalatvezetés- és szervezés, különös tekintettel az informatikai iparra és a technológiai fejlődésnek a vállalatok szervezeti-irányítási rendszerére gyakorolt hatására. E témákról önállóan, illetve társszerzőkkel számos könyvet és több mint száz szakcikket publikált magyar, illetve angol nyelven. Tanácsadóként és oktatóként számos iparágban és vállalatnál szerzett tapasztalatokat. Több mint tíz éve aktív blogger.

A webáruházmarketing jövője (tartalommarketing-esettanulmányok)

Dr. Bőgel György, CEU, Professor of Management

Kétszeri Dávid a GS1 Magyarország Nonprofit Zrt. üzletkapcsolati igazgatója, valamint a nemzetközi adatbanki szolgáltatásokat biztosító Trade Connectors A/S Board tagja. 2005-ben diplomázott a Corvinus Egyetem Élelmiszermérnöki karán. A GS1 Magyarországhoz 2004-ben csatlakozott, és kezdetben az élelmiszer nyomon követés szakterületén projektmenedzserként tevékenykedett. Első éveiben átfogó szakmai tapasztalatot szerzett nem csak a nyomon követés, de a logisztikai és az üzleti folyamatok terén is. Számos hazai szabványimplementációs projektet támogatott a legkülönbözőbb szektorokban (kereskedelem, élelmiszer-előállítás, logisztika, stb.), amelyekben az adott iparági igényeknek megfelelő GS1 megoldások biztosítása volt a cél. 2009 óta rendszeres egyetemi előadó, hozzájárulva a felsőoktatásban a GS1 szabványok értékeinek megértéséhez, a szabványok ellátási láncokban betöltött szerepének széles körű megismertetéséhez. Nagy hangsúlyt fektet a nemzetközi kapcsolatok kiépítésére, 6 évig töltötte be a GS1 nemzetközi szervezet európai régiójának titkári tisztét. Ez alatt az idő alatt a regionális európai fejlesztési kezdeményezéseket támogatta és népszerűsítette, szakmai tudásával nagyban hozzájárult az európai ellátási lánc megoldások harmonizációjához.

Ez működik 2017-ben a webáruházak keresőoptimalizálásában (útmutatóval)

Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország, ügyfélkapcsolati igazgató

Szilágyi Balázs, a honlaprafel.hu alapítója, Magyarország egyik legismertebb SEO szakembere. Kifejezetten a KKV szektor oktatásával foglalkozik, népszerű Webáruház SEO online videós tanfolyama nagyon sok magyar webáruháznak segített már korábban elérhetetlennek hitt eredményeket elérni. Konferencián azonnal alkalmazható, gyakorlati SEO tippeket kapsz, amikkel Te is képes leszel folyamatosan egyre több látogatót szerezni a keresőből!

Webáruházad termékkeresőjét így optimalizáld sikeresen

Szilágyi Balázs, honlaprafel.hu, SEO Expert

Folláth Csaba 14 éve foglalkozik CRM-el. Korábban az Oracle-nél és az SAP-nél, ma az Attention CRM Consulting egyik ügyvezetőjeként. A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett. Az Oracle-ben presales konzultáns-ként, presales menedzserként, majd közép-európai pénzintézeti CRM értékesítési menedzserként dolgozott. Ezután az SAP közép európai CRM értékesítési menedzsere volt. Karrierje során dolgozott a világ összes vezető CRM rendszerével és mély ismeretekkel rendelkezik a CRM projektek megtérülési jellemzőiről és a bevezetések sikertényezőiről. Az Attention CRM Consulting-ot 2011-ben alapította Vadász Andrással. A cég három év alatt Közép-Európa második legnagyobb salesforce.com kompetencia központja lett, több, mint 25 ügyfélnél 35 projektet hajtott végre – jelenleg 17 alkalmazottja van. Ügyfele többek között: Altaterra, Axa, Budacash, Bravogroup, Cemelog, ChemAxon, Consequit, Csodalámpa, Generali, Graphisoft, Informer, IND, JCDecau, Legrand, Lenovo, Origo – Magyar Telekom, Prímagáz, Uniqa, Új Ház, Verba, Vertis, Vodafone.

Így adj el termékeket a közösségi média segítségével (esettanulmányok)

Folláth Csaba, Attention CRM Consulting Kft, CEO

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, a „Közösségi kalandozások- 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon” és a „Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?” című könyvek szerzője. Az idén 17 éves RG Stúdió marketing vezetője és egyik alapítója. 2015-ben a magyar kommunikációs szakma véleményvezér toplistáján az első háromba került a Diktio Labs kutatásában, 2016-ban a VOSZ az Év Vállalkozója díjával tüntette ki. Cége referenciái között olyan márkák is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor. Kozossegikalandozasok.hu blogja már hét éve biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából.

Hatékony meggyőzéstechnikák az online kommunikációdhoz (példákkal)

Lévai Richárd, RG Stúdió, CEO

Már csak 75 hely maradt

DAYS
HOURS
MINUTES
SECONDS

Több tízezer cégvezető és marketinges tartozik a konferencia célcsoportjába. De csak 200 ember szerezheti meg ezt a tudást.


ULTRALIMITÁLT férőhelyek

Ez egy 200 fős konferencia lesz.


Egyrészt ennyi ember fér be a hotelbe, másrészt szeretnénk, hogy ez elitrendezvény legyen, ahova nem jöhet mindenki.


Még a meghirdetés előtt sok ügyfelünk és üzleti ismerősünk előre lefoglalt pár jegyet. A kis kampány indulása óta stabilan adjuk el a jegyeket.


Ha ezt az oldalt látod, akkor már a nagy kampány dübörög.


Vedd figyelembe, hogy idén rendeztünk már 300 fős konferenciát és 180 fős meetupot. Ez a 200 ember nekünk 4 tréning alatt megvan.

Foglald le a helyed az Ecommerce Plage-ra

Félpanziót, így a reggeli és vacsora benne van a szobád árában. Ebédelni tudsz a hotelben vagy a környéken.

Ha egy kérdésedre nem találod itt a választ, akkor írj nekünk cseten (jobb oldalt).

Egy koktéllal fogadunk :) Az esti bulin önköltséges az italfogyasztás.

Jöhetek kocsival? Tudok parkolni?

Mert ez egy marketingkonferencia e-kereskedelmi fókusszal. Jöhetsz a networking miatt is (vagy csak simán a nyaralásért).

Természetesen! A szálloda saját parkolójában biztonságban lesz az autód.

Gyakori kérdések

A vendégeimnek is kell konferenciajegy?

Ha nincs webshopom, akkor miért menjek?

Nem, nekik csak szállás kell. Nyugodtan hozhatod a családod, kollégád vagy párod, hogy amíg te konferenciázol, ők pihenhetnek.

Kapok italt is?

Milyen ellátást kapok?

Támogatóink

Szervező

A vezető magyar tartalommarketing-ügynökség, a Kreatív Kontroll csapata örömmel segít neked a konferenciával kapcsolatos bármely kérdésben. Legyen az szakmai (ha tudni akarod, hogyan határozd meg webáruházad stratégiai irányát) vagy gyakorlati (ha még többet akarsz tudni a rendezvényről, a hotelről, a jegyvásárlásról).

Főtámogatónk

Közép-Európa egyik legnagyobb Magento fejlesztő cége vagyunk.

Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink kiemelkedő minőségű webáruházakkal szolgálhassák ki vevőiket és érhessék el üzleti céljaikat.

A konferencián fordulj bizalommal hozzánk, ha kérdésed lenne bármilyen e-kereskedelmi témában.