E-mail-marketing-tréning a Kreatív Kontrolltól (idén először és utoljára)

2018. október 25. | FALK1 Rendezvényközpont

„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” – Sipos Zoltán

Tanuld meg 1 nap alatt, hogyan tudsz te is olyan hírleveleket írni, hogy minden kiküldés után dőljön az árbevétel.

Idén először és utoljára tartjuk.

1 nap alatt megtudhatod, hogyan tudsz néhány hírlevéllel árbevételt „varázsolni”

A korábbi 7 e-mail-marketinges tréningünk telt házas lett. Most frissítettük a tematikát (aktuális példák, friss statisztikák), és még többet adunk változatlan áron.

 Képzeld el, hogy olyan hírleveleket írsz, amelyeket kiküldés után a feliratkozóid szinte azonnal megnyitnak.

 Aztán tömegestől érkeznek a látogatók az oldaladra.

 Felpörögnek az eladásaid.

 Te pedig a számokat figyelve elégedetten nyugtázod, hogy a hírlevelezés működik.

Mi és ügyfeleink rutinszerűen töltünk meg konferenciánkat, vezetünk be termékeket a piacra és alakítunk ki webshopokban automatizált hírlevélfolyamatokat (melyek aztán a kosárelhagyók nagy százalékából vevőt csinálnak) – e-mail-marketinggel.

A nyugati szakemberek is tudják, hogy az e-mail még mindig kihagyhatatlan. Minden komolyabb felmérés kimutatja, hogy a hírlevél a legmegtérülőbb marketingcsatornák egyike – ha tudod, hogyan csináld jól. (És arról fog szólni ez a nap, hogy hogyan írj jó hírleveleket.)

Ha jelenleg nincs 10x-es megtérülésed az e-mail-marketingeden (vagy még rosszabb: alig-alig hírlevelezel), akkor pénzt hagysz az asztalon – rengeteg pénzt. (Mi 2017-ben 10 millió fölötti közvetlen árbevételt tudtunk visszavezetni a hírlevelezésre, 2018-ban a 2 napos konferenciánk jegyeladásainak kb. felét a hírlevelek hozták.)

1 nap alatt megtudhatod, hogyan tudsz néhány  hírlevéllel árbevételt „varázsolni”

Ezt a tematikát idén csak egyszer tartjuk. (A korábbi 7 e-mail-marketing-tréningünk telt házas volt)

Ezen a tréningen töményen (ámde fogyaszthatóan) megkapod azt a tapasztalattömegünket, amelyet az elmúlt években több ezer e-mail megírása során megtanultunk. (Ezek 98%-át a magyar piacra készítettük).

Megtudod, hogy…

  • hogyan szerezz értékes feliratkozókat
  • hogyan írj 50% feletti megnyitási arányt hozó tárgymezőt (és erre sablonokat is kapsz)
  • hogyan adj el a hírleveleddel akár több százezer forintos terméket
  • hogyan írj jól teljesítő hírlevelet egy kávészünetnyi idő alatt (milyen felépítést kövess akkor, ha se ihleted, se kedved, se időd nincs hírlevelet írni, de a kampány nem állhat meg)

De nézzük még részletesebben.

A tréning egyetlen előadásából megtudod, hogy…

  • Hogyan kell felkészülni a szövegírásra úgy, hogy utána a szöveged (hírlevél, landing page vagy bármi más) szinte önmagától megírja magát… és hatékony is legyen
  • Hogyan írj nulláról egy jól konvertáló feliratkozási oldalt (kövesd ezeket a felépítéseket)
  • Hogyan tegyél ellenállhatatlan ajánlatot már az első mondatban
  • Hogyan építs hitelességet úgy, hogy minden mondatodat elhiggyék (23 különböző módszer!)
  • Mik azok a finomságok (és a szöveg mögött meghúzódó saleslogika), amitől a szöveged tényleg értékesíteni fog
  • Mi az a 6 információtípus, amit minden sikeres szöveg előtt össze kell gyűjtened (ha ezt nem teszed meg, akkor a szövegeid kudarcra vannak ítélve)
  • Hogyan építsd fel a feliratkozási oldalaidat és hírleveleidet
  • Milyen azonnal behelyettesíthető headline-felépítéssel érdemes kezdened (hogy a főcímedre vagy tárgymeződre tényleg rákattintsanak)
  • Mi az az elronthatatlan formula, ami segít neked olyan call to action-öket és gombszövegeket írni, amelyek megemelik a konverziódat
  • Pontosan hogyan szerkeszd meg a szövegedet (és hányszor)
  • Mi az a 6 információtípus, amit minden sikeres szöveg előtt össze kell gyűjtened (ha ezt nem teszed meg, akkor a szövegeid kudarcra vannak ítélve)
  • Minden lépéshez befejezhető mondatok (hogy még akkor is tudj reklámszöveget írni, ha ez lesz a legelső leveled)
  • 9 lépéses formula a sikeres sales hírlevelekhez (csak ki kell töltened és kész is vagy). Nem, nem az AIDA, annál sokkal jobb
  • Hogyan írj olyan tárgymezőket, melyek 30-50%-os (vagy még magasabb) megnyitási arányt hoznak
  • Mi a CTA-írás 3 lépése és hogyan írj kiváló utóiratokat

Lehet, hogy már ennyi időd sincs jelentkezni a tréningre (teltház-veszély):

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Mennyire szeretnél sikeres lenni?

Mennyire szeretnél sikeres lenni?

Bizonyára nagyon, de a kérdésem a hírleveleidről szól.

Gondold át, kérlek, hogy mennyi plusz bevételt jelentene a cégednek, ha…

  • a jelenlegi megnyitási arányaidat 5 százalékponttal emelnéd (pl. az átlagosan 20%-os megnyitásaid 25%-ra nőnének stabilan)
  • a feliratkozási oldalaid 10 százalékponttal jobban konvertálnának (mondjuk 10%-os konverzió helyett 20%-os konverzióval büszkélkedhetnél)
  • a hírleveleid saleskonverziója 2% körül lenne stabilan

Ezek mindegyike konzervatív szám (a mi hírleveleink 35%-os megnyitásokat hoznak évek óta).

De segítek neked számolni.

Így keress 1,8 millió forintot a tréning után

Így keress 1,8 millió forintot a tréning után

Tegyük fel, hogy van 2000 fő a listádon és egy 30 000 Ft-os terméket értékesítesz. Jelenleg 20%-os a megnyitásod és 1%-os saleskonverziód van (mert a hírlevélből közvetlenül lehet rendelni).

Ha kiküldesz egy levelet, akkor 400 ember megnyitja és 4 vásárol, így kerestél 120 000 Ft-ot egyetlen levéllel.

A tréning után viszont 25%-os megnyitással tudsz dolgozni és 2%-os saleskonverzióval. (Ez nagyon konzervatív szám, több tucatnyi tréningrésztvevő küldi a csillagászatian magas eredményeit.)

Így már 500 ember nyitja meg a leveleid, az 500-ból pedig lesz 10 vásárolód (a 2%-os saleskonverzió miatt). Máris kerestél 300 000 Ft-ot egyetlen levéllel – ez 180 000 Ft-tal több, mint a tréning előtt.

Nem növeltél listát, nem változtattál az ajánlaton és nem írtál külön landinget, mindössze jobban szövegezted a hírleveled (amit a tréningen megmutatunk részletesen).

Ha egy évben kiküldesz még 10 ilyen hírlevelet egy év alatt, akkor az 1,8 millió forint plusz bevétel (a tréning miatt).

10 levél 1 éves időtáv alatt finoman szólva sem sok – egy átlagos cég tucatnyi automatizált hírlevélfolyamattal dolgozik. Képzeld el egy pillanatra, hogy minden egyes leveled jobban fog teljesíteni a tréning után – és már nem „holmi” 1,8 millió forint pluszról beszélünk.

A tréning pedig mindössze nettó 39 000 Ft. Láthatod, hogy tényleg az első hírleveled többszörösen visszahozhatja a tréning árát.

Viszont ha most úgy döntesz, hogy ezt a tréningalkalmat kihagyod, akkor nem egy tréningről maradsz le – hanem ennek a plusz 1,8 milliónak (sőt még többnek) intesz búcsút. Ez a tréning csak akkor kerül pénzbe, ha kihagyod.

Ez lesz a tréning tematikája és menetrendje

Reggel 9:30-kor megérkezel és már a kávéd kortyolgatása közben azt érzed, hogy jó helyre jöttél.

A székeden egy csomag fogad (lesz benne Captain Copy-energiaital, hogy bírd a napot, toll, jegyzetfüzet és persze az aktuális Kontent).

10:00–10:45 – Feliratkozószerzés (opt in oldalak, pop upok, lead magnetek)

10:45–11:30 – E-mail típusok (felépítés és megírási segédlet)

11:30–11:45 – kávészünet

11:45–12:30 – E-mail-sorozatok felépítése (és automatizálás)

12:30–13:15 – ebédszünet

13:15–14:15 – Tárgymezőírás és megnyitásiarány-növelés

14:15–14:30 – kávészünet

14:30–15:30 – Esettanulmányok (több tucat sikeres hírlevél, számok, vázlatok, template-ek)

15:30–15:45  – kávészünet

15:45–17:15: Megírás (a legrészletesebb előadás, ahol az üres papírlaptól a kész hírlevélszövegig jutsz el)

6 előadás

Az előadásainkon kiemelkedően magas mennyiségű értéket adunk át percenként – bullshitek nélkül.

Értékes emberekkel találkozol

Hozzád hasonló intelligens emberek fognak körbevenni, akikkel megéri névjegyet cserélni.

Catering luxuskivitelben

Szeretünk élni, és gondoskodunk róla, hogy nálunk ne csak intellektuálisan lakj jól. (A cateringünk legendásan jó.)

A tréning szakértő előadói

Sipos Zoltán

Tartalommarketing-szakértő, a hazai marketingszakma fenegyereke. 2003 óta publikál, egy híroldal főszerkesztője is volt, ő a Kreatív Kontroll motorja. Becsléseink szerint 10 000-nél is több anyagot (így főcímet) írt már.

Vavrek Balázs

Direct response copywriter, a marketingszoveg.com főszerkesztője és a Kreatív Kontroll marketingvezetője. 2011-ben kezdte tanulni az értékesítési szövegírást (célirányosan), majd előbb szabadúszóként, végül a Kreatív Kontrollnál immár 1000-nél is több kampányanyag elkészítésében vett részt. Nagy eséllyel nemcsak láttál már olyan hirdetést, amit ő készített, hanem már vásároltál is belőle.

Tabajdi Enikő

Senior copywriter, a Kreatív Kontroll Peggy Olsonja, az egyik legígéretesebb szövegírótehetség. Szabadúszóként, majd a Kreatív Kontroll copywritereként több száz cikket és hírlevelet írt, a marketinget pedig nemcsak az iskolapadban tanulta, hanem több tucat ügyfélprojekten keresztül fejlesztette tudását. A Kontent állandó szerzője.

Berze Márton

Marci szabadúszó szövegíróként kezdte, majd a Speak! Nyelviskola marketingeseként folytatta a pályafutását, ahol 4 év alatt felépítették az ország egyik legerősebb online jelenlétével bíró nyelviskoláját. 2 évig volt az előfizetőnk, többször kértük fel előadni, ma operatív vezetőként dolgozik nálunk és rendszeres szerzője a Marketingszöveg.comnak. 

Október 25-én a vendégünk vagy. Mindenre.

Magyarország legmenőbb tréningjeit szeretnénk tartani, ezért ezen a napon

  • Instagram-kompatibilis ételekkel várunk (az ételérzékenyekre is gondolunk)
  • a szünetekben finom kávéval, finger foodokkal frissítheted fel magad
  • korlátlan italfogyasztást biztosítunk (kávé, tea, gyümölcslé, üdítő).

Velünk a tanulás élmény (és szórakoztató). Marketingesnek lenni pedig rock and roll.

Jelentkezem a tréningre

Töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy az egyik helyet fenntartsuk neked. (Az űrlap minden összege nettó.)

A képzés ára csak nettó 39 000 Ft, a videófelvételeket pedig 15 000 Ft+áfáért szerezheted meg. (Később drágább lesz.)


Ők már voltak a tréningjeinken. És rajonganak értük.

“Elképesztő mennyiségű hasznos infót kaptunk, és ami a lényeg: mindezt rendszerben! Jövő héten megy ki az új LP, ami a kezdő felhasználóinknak szóló tréningünk sales oldala… át kell írnom! Az első változaton volt 1,8% konverzió, de lesz ez jobb is!”

Kiss Gőgh Tímea

Listamester

“A megszokott módon tömény tudást kaptunk, amely annyira gyakorlatias, hogy legalább 200%-ban használható. Sajnálok mindenkit, aki nem vett részt a tréningen. Minden témában a legjobbaktól kell tanulni, ezért választottam a Kreatív Kontrollt újra.”

Deák Sándor

szabadúszó Facebook hirdetésspecialista

Gyakori kérdésekre megnyugtató válaszok

Gyakori kérdésekre megnyugtató válaszok

Mikor kapom meg a jegyemet?

A rendelésed után azonnal (automatán megy ki a levél).

Mit csináljak rendelés után?

Gyere el október 25-én a Falk1 Rendezvényközpontba. Minden infót megkapsz a levélben.

Kinek írjak, ha nem jött meg a levél?

Írj Balázsnak: [email protected]

Valamilyen életelallergiám vagy -érzékenységem vagy speciális igényem van. Tudtok készülni?

Természetesen, de csak akkor, ha előre szólsz nekünk. Írj a [email protected] címre.

Lehet majd fotózni?

Nemcsak lehet, de kifejezetten hálásak vagyunk, ha fotót készítesz, megosztod, bejelentkezel stb.

Mi az élet értelme?

42.

Maradt még bennem kérdés!

Kérlek, írj a [email protected] címre, hogy ezt egy válasszal orvosolhassuk 🙂

Tudok átutalással fizetni?

Igen, az űrlapon kiválaszthatod, hogy átutalással vagy bankkártyával fizetnél-e.

Figyelj arra, kérlek, hogy a befizetés számít jegyfoglalásnak. Ha az utolsó napig húzod a fizetést és a tréningre túljelentkezés van, akkor azt kockáztatod, hogy lemaradsz.

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?

Igen, a fizetést a Braintree rendszerén keresztül intézed (tehát hozzánk semmilyen adatod nem jut el). Kb. olyan, mintha bankkártyával fizetnél valamilyen közművet (pl. a gázszámlát), csak ez biztonságosabb.

Mi lesz a számlán?

Nettó 39 000 Ft a jegy, ezt fogod látni a számlán is.

A cateringet nem tüntetjük föl külön (így a járulékot mi fizetjük utána).

Ha átutalással fizetsz, akkor először egy díjbekérőt kapsz, befizetéskor pedig egy számlát. A bankkártyás fizetésnél számlát kapsz. A számlát az űrlapon megadott e-mail-címedre küldjük a kitöltés után automatikusan (ha nem kaptad meg, mert megfogta a spamszűrő vagy elírtad az e-mail-címed, akkor írj Balázsnak: [email protected]).

Ők már ismernek minket trénerként

Ők már ismernek minket trénerként

Az oldalt a marketingszoveg.com kiadója, a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]
Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.
Adatvédelmi elvek