Így növeld az online láthatóságodat hirdetések nélkül

Ha nincs időd (vagy szakértelmed) jó tartalmat készíteni: blogcsomagok újságírói minőségben, mégis fillérekért. 


A blogod „magától” tele lesz friss és a vevőidet érdeklő tartalommal.

Több vevőt szeretnél?

Akkor képzeld el…

  • ahogy a Google-ben egyre több aloldalad rangsorol (és egyre feljebb kerülsz) 
  • a látogatottságod folyamatosan nő 
  • mindig friss és érdekes anyagokat posztolhatsz Facebookra (a konkurensed pedig csak kapkodja a fejét) 
  • a vevőid mintha felkészültebbek lennének (többet tudnak a cégedről, könnyebb nekik eladni) 
  • és egyre több ember kíváncsi a cégedre 

Ezt adja neked egy üzleti blog. Ma egy blog nélkül szinte lehetetlen érvényesülni a digitális marketingben.

2 induló blogcsomagunk, melyekkel belevághatsz a tartalommarketingbe

Heti 1 cikkes csomag

Heti 2 cikkes csomag

  • Havi 4 cikk (heti 1) 2000 karakterben
  • Keresőoptimalizált szöveg (ha adsz egy kulcsszólistát, akkor beépítjük őket a cikkbe)
  • „Azonnal feltölthető” formázás

Ár: csak nettó 26 000 Ft / hó (6 500 Ft / cikk)

  • Havi 8 cikk (heti 2) 2000 karakterben
  • Keresőoptimalizált szöveg (ha adsz egy kulcsszólistát, akkor beépítjük őket a cikkbe)
  • „Azonnal feltölthető” formázás

Ár: csak nettó 38 000 Ft / hó (4 750 Ft / cikk)

Ha más elképzelésed van, akkor az űrlapon jelezd, hogy egyedi csomagot kérsz. Ezek indulócsomagok: több IT-s és marketinges ügyfelünk már 1000 szavas angol szakmai cikket kér.

Ez a dokumentum segít, hogy kihozd a legtöbb értéket a blogbejegyzésekből. Így töltsd fel WordPressbe, így lásd el belső linkekkel, így terjeszd Facebookon és így tovább. Több ezer projektünk leszűrt tapasztalatát kapod meg néhány oldalon.

Írásos segédlet

Minden cikkedhez jogtiszta képet kapsz. Ezt mi válogatjuk ki, természetesen a visszajelzéseidre mindig számítunk (ha láttál egy jó képet vagy másik képet kérsz). (Már a válogatást is a te elképzeléseid mentén végezzük.)

Jogtiszta képek

Kapcsolattartód minden hónapban leellenőrzi a blogod. Minden cikk kiment? Jól jelenik meg? Megosztások is megtörténtek? Ha bármilyen problémát látunk, akkor így elcsípjük. A mi érdekünk is az, hogy a blogod minél hatékonyabb legyen.

Havi auditálás

Ingyenes extrák a csomagodhoz

Mit fogsz tapasztalni közvetlenül a megállapodásunk után?

Legelőször azt veszed észre, hogy fölszabadul heti több munkaórád.


Ha most egy cikk megírásával 3 órát töltesz el (a téma kitalálásától a megíráson át egészen a feltöltésig és terjesztésig), akkor a heti 2 cikkes csomag heti 6, havonta pedig 24 munkaórádat szabadítja fel. Ez tiszta nyereség (hiszen ezalatt fejlesztheted a céged, csináhatsz új és új kampányokat stb.).


Vegyük hozzá azt is, hogy ha nem vagy gyakorlott író, akkor valószínűleg a hátad közepére se kell az írás. Lekerül rólad csomó stressz, idegeskedés, „vajon ez jó téma lesz-e”.


A kiszervezés logikus és egyszerű lépés. Ráadásul már van benne gyakorlatod (nem te hurcibálod ki a termékeket, hanem a futárszolgálat, ugye).

Így javul fel a marketinged a blogtól

Több organikus keresőforgalmad lesz. Hogy ehhez milyen részletességű anyagok kellenek (és milyen kulcsszavakat célozzunk), azt csak egy auditálás után látjuk. Lehet, hogy 2000 karakteres cikkekkel előretörhetsz (hiszen a konkurenseid semmit nem csinálnak), ám lehet, hogy 1000 szó fölötti masszív anyagokra lesz szükséged (kompetitív piac pl. a marketing és az IT).


Csökkentheted az AdWords- és Facebook-költéseid. Amit most fizetős forgalomból szerzel, azt szép lassan behozhatod organikus forgalomból.


Okot adsz a potenciális vevőidnek arra, hogy újra és újra felkeressék az oldalad. Azt fogod tapasztalni, hogy az oldalon töltött idő megnő, a lepattanás csökken, az egy látogatásra eső oldalmegtekintések száma egyre nagyobb.


A „tartalommal megpuhított” forgalmadat könnyebben tudod a marketingtölcséredbe terelni: könnyebb őket feliratkoztatni, könnyebben éred el az első eladást, személyes vagy telefonos megbeszélésen gyorsabb és egyszerűbb a folyamat (sok kérdésére már elolvasta a választ a blogodban). A bizalom is könnyebben épül ki (ami talán a legnagyobb értéked az online piacon).


A jó tartalmad egyre több linket kap. Ezek természetes linkek lesznek, a Google pedig nemhogy díjazza ezt, hanem egyenesen elvárja. Így a rangsorolásod feljavul (azaz még több organikus forgalmad lesz). Még linkek nélkül is nagyobb keresőforgalmad lehet: egyszerűen több aloldalad tud rangsorolni (ahogy egyre több bejegyzésed lesz).


Mindig lesz mit megosztanod Facebookon. Céged minden pórusából árad, hogy aktívak vagytok, imádjátok az ügyfeleket (hiszen mennyi energiát raktok az edukálásba).


A hónapok és évek során közönséged épül ki. Ez az a keménymag, akikkel azonnal megtölthetsz egy rendezvényt... akik azonnal megveszik az új termékeid... akik azonnal pozitív értékeléseket adnak. (Bizonyíték: mi az új tréningtematikáinkat gyakorlatilag marketing nélkül töltjük meg 50 fővel. Csak kirakjuk a linket, a közönségünk pedig eljön, mert tudják már, hogy értéket kapnak. Ez csak folyamatos kommunikációval érhető el, amit a blog megad neked.

Kezdjük el a blogod

Töltsd ki ezt az űrlapot, hogy elkezdhessük megbeszélni a blogod.

Gyakori kérdések

„Honnan tudhatom, hogy az én témámban és az én stílusomban is tudtok írni?”

Röviden: ez a szakmánk. 


Ha nagyon speciális a témád, akkor számítunk a segítségedre: adj forrásokat, majd szakmailag lektoráld az anyagokat. Általában 1–2 hónap alatt a leglehetetlenebbnek tűnő témába is úgy beletanulunk, hogy szakemberként nem tudnád megmondani, hogy nem egy másik szakember írta.


Néhány példa: egy férfi szövegírónk írt már hírlevelet arról, hogy milyen érzés szülni és anyának lenni. A női közönség hálálkodott, hogy ilyen jól talán még senki nem fogalmazta meg, hogy mit éreznek az anyák.


Gyakorlatilag forrásanyagok hiányában készítettünk leírást ipari szerszámokról (orosz fórumokra feltöltött tervrajzokról mazsoláztuk ki, hogy mi mit tud). Írtunk orvosilag helytálló kezelési útmutatókat aranyerekről, szakmailag tökéletes (és élvezetes) bemutatót redőnytípusokról, bemutattuk a felhőalapú szerverek kkv-specifikus előnyeit, számlázórendszerekről írtunk olyan élvezetes sztorikat, hogy az ügyfél is meglepődött, hogy a témája milyen izgalmas. Jó eséllyel a témádat vállalni tudjuk.


„Hány javítási kör van a csomagban?”

„Ha sok cikket rendelek, kaphatok mennyiségi kedvezményt?”

Ez attól függ, hogy az a nagyobb mennyiség pontosan mekkora. Írj az űrlapon, hogy megnézhessük!

„Leszállítjátok időre?”

Röviden: igen, megkapod időre.


Engedj meg pár bekezdést, hogy miért. Piackutatást végeztünk (2017 tavaszára megjött az eredmény), amiből kiderült, hogy ügyfeleink elsöprő többsége elégedett a szakmai színvonallal, az időtartás viszont problémás volt. Láttuk ezeket a problémákat.


Ezért az operatív vezetést teljesen átszerveztük, a belső elszámolási rendszerben jobban motiváljuk a szövegírókat, a belső folyamatainkat egészében átalakítottuk, illetve felvettünk több új szövegírót (belsőst és külsőst is), hogy a kapacitással biztosan ne legyen gond.

„Milyen vállalási időtök van?”

2 hét. Ebbe beleszámoltuk azt is, hogy a projektedet átbeszéljük.


Ha a megbeszélés lassabban halad (pl. 1 hétig nem válaszolsz a levelünkre, mert épp nyaralsz), akkor ez lehet több. De ha nyaralsz, akkor úgyis a tengerpart érdekel jobban, nem a blog :)

„Nincs időm ezzel foglalkozni. Feltöltitek nekem?”

Minimális díjért természetesen.

1 kör teljesen díjmentes. Ez az esetek 99%-ában elég, ha az elvárásaid pontosan megfogalmazod.

„Még maradt kérdésem!”

Írj a jobb alsó sarokban a csetünkön. (Vagy töltsd ki az űrlapot, hogy beszélhessünk.)

Az oldalt a marketingszoveg.com kiadója, a Kreatív Kontroll Kft. készítette.

1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]

Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.

Adatvédelmi elvek