Alapozó szövegírási tréning

2018. június 12. | La Vida Rendezvényház Loft

Készíts jó tartalmakat gyorsabban, egyszerűbben és hatékonyabban. A képzés, ahol az első kávészünetig több azonnal megvalósítható tudást kapsz, mint a legtöbb konferencián.

Alapozó szövegírási tréning

2018. június 12. | La Vida Rendezvényház Loft

Készíts jó tartalmakat gyorsabban, egyszerűbben és hatékonyabban. A képzés, ahol az első kávészünetig több azonnal megvalósítható tudást kapsz, mint a legtöbb konferencián.

Így lesz fogcsikorgatás helyett
öröm és pénzforrás a tartalomkészítés

Így lesz fogcsikorgatás helyett
öröm és pénzforrás a tartalomkészítés

Halálosan unod a blogolást? Kikészülsz a napi posztolástól? Szívesen indítanál havonta új kampányokat, de aztán eszedbe jut, hogy akkor még webszöveget is kell írnod és inkább fiókba zárod az ötleteidet?

Nem csodálom: marketinges vagy, nem reklámszövegíró – és nem tudsz 25 órát dolgozni naponta.

A marketing viszont egyre tartaloméhesebb. Ha lépést akarsz tartani, akkor egyre több és egyre magasabb minőségű tartalmat kell készítened. (Ezt nem én mondom, hanem a piacod és az analitikád.)

Égető szükséged van tehát olyan szövegírási technikákra, amelyekkel időt spórolsz, kreatív folyamatokat gyorsítasz fel és bizonyítottan hatékonyabbá teheted a tartalmaidat.

„Jó, de én nem vagyok se szövegíró, se újságíró. Most tanuljak meg egy új szakmát?”

Igazad van, a szövegírás külön szakma.

De mit szólnál hozzá, ha azt mondanám, hogy villámgyorsan megtanítjuk neked az alapokat, hogy feleannyi idő alatt kétszerannyi (és garantáltan jobb minőségű) tartalmat gyárthass? (A gyakorlatot a mindennapi munkád fogja megadni.)

Ezen a tréning megtanulod, hogyan lesz az ötletből egy jó vázlat… a vázlatból gördülékeny szöveg… a gördülékeny szövegből jól terjesztett és a 2018-as standardoknak megfelelően keresőoptimalizált blogbejegyzés.

Több tízezer cikk tapasztalata egyetlen napba sűrítve, kulcsrakészen, gyakorlatiasan, azonnal megvalósíthatóan.

Ez vár rád, ha jössz a tréningre

Belső céges képzéseken, konferenciaelőadásokon és workshopokon látjuk, hogy milyen gyorsan át lehet adni azokat a fogásokat, amelyekkel a cikkírás felgyorsul.

A képzés után könnyebben fogsz írni. Ez azt jelenti, hogy a témákat hamarabb találod meg, a kutatást tudatosabban és szélsebesen letudod, a megírás felgyorsul, a keresőoptimalizálást kisujjból kirázod, a cikkednek nagy olvasottságot hozó címet adsz.

Cseresznye a habostorta tetején: mindezzel kevesebb munkaidőd megy el.

Tehát ezzel a tréninggel úgy tesszük könnyebbé a munkádat, hogy több időd marad. Dolgozz könnyebben és kevesebbet. (Ezt persze most még nem hiszed el nekem, de amikor először tapasztalod meg, hogy mondjuk feleannyi idő alatt írsz kétszer jobb cikket… na az az érzés felbecsülhetetlen lesz.)

Mit veszítesz azzal, ha a tréning helyett meetingelsz vagy a Netflixet választod?

Rövid válasz: ügyfeleket és pénzt. (Nagyon sok pénzt.)

Hosszabb válasz: ha nem tudod jó minőségű tartalommal kiszolgálni a közönségedet, végignézheted, hogyan hal el sejtenként a vállalkozásod.

Céges blog nélkül egyszerűen láthatatlan vagy. Nem találnak meg az ügyfeleid, mert a Google nem fogja értékelni a méregdrága digitális névjegyedet, amit a weboldaladnak hívsz.

A macskás posztok megverik a cikkeidet Facebookon, az Analyticsedben a legmagasabb szám pedig a visszafordulási arány lesz.

Minőségi tartalom nélkül nem épül a személyes ésvagy céges márkád, sérül a hitelességed, mert magára hagyod a problémáival a célközönségedet.

Nem tudsz összerakni egy olyan automatizált érdeklődőszerző rendszert, amely folyamatosan szállítja neked potenciális ügyfeleket és tervezhető bevételt termel, mert nem tudod értékkel megtölteni a folyamataidat.

Egyszóval jó minőségű tartalom nélkül analóg leszel a digitális korban, muzeális marketinggel próbálsz érvényesülni 2018-ban, így garantáltan alulmaradsz a tartalmakat készítő konkurenseddel szemben.

A tréningen viszont megtanulod, hogyan kereshetsz pénzt a blogolással és hogyan juttathatod el az üzenetedet a megfelelő emberhez a megfelelő formában a megfelelő időben (a hirdetési büdzséd elégetése nélkül).

 

Tematika és előadók

Tematika és előadók

Témaválasztás és kutatás

  • Mi számít érdekesnek?
  • Hol találsz érdekes témákhoz ötleteket? Hogyan kombinálsz témákat? Kreatív témaválasztás.
  • Forráskutatás (hogyan szerezd meg a leglehetetlenebb információkat is).
  • Forrásellenőrzés (hogyan ismerd fel, ha egy megbízhatónak tűnő adat hamis).
  • Hogyan hivatkozd le a forrásokat? Mikor kell, mikor nem? Mit vehetsz át, mit nem? Hogyan jelöld?
  • Hogyan építsd be a blogbejegyzésedbe a forrásokat?

Benyó Dániel senior szövegírónk (több ezer cikket írt már). Újságírói és szakfordítói végzettsége van, az egyik legismertebb online médiumnál végezte gyakornokságát, aztán a Kreatív Kontroll elcsábította. A Kontent magazin főszerkesztője.

Hatékony bejegyzéstípusok és felépítésük

  • Hogyan építs fel egy esettanulmányt?
  • Hogyan írj termékbemutató cikket (úgy, hogy mégse legyen reklámszagú)?
  • Mikor milyen vázlatot kövess?
  • Hogyan ismerd fel, hogy a témádhoz milyen bejegyzéstípus illik?
  • Hatékony bejegyzéstípusok (amelyeket mind teszteltünk már).

A cikkek (profi) megírása

  • Hogyan építs vázlatot a témából ?
  • Hogyan töltsd meg a vázlatod tartalommal?
  • Hogyan tedd gördülékennyé a mondataid ?
  • Alcímhasználat
  • Milyen hosszan írj?
  • Hol használj képet, videót, beágyazott tweetet, beágyazott Instát? No meg miért?
  • Hogyan alakíts át egy dögunalmas pontot valami érdekessé?
  • A lead megírása
  • Tipikus szövegírói hibák, amelyektől unalmas lesz a szöveged

Vavrek Balázs a Kreatív Kontroll marketingvezetője, reklámszövegíró (de ő is több ezer cikket írt). Zolival közösen több tucat belső céges képzésen oktattak ehhez hasonló tematikával.

Keresőoptimalizálás 2018-ban

  • A SEO 3 fő része
  • Milyen a jó kulcsszó? Elsődleges és másodlagos kulcsszavak konkrét példákkal.
  • TF*IDF: a tartalmi optimalizálási módszer, amivel a thepitch.hu első lett a „keresőoptimalizálás” kifejezésre.
  • Hová és hogyan helyezzünk el kulcsszót (Optimalizált oldalcím, URL-írási technikák, bekezdések, címsorok, külső és belső linkek, optimalizált képek, metaadatok szerkesztése)
  • SEO-szempontok a kulcsszavakon túl: „optimize for robots, write for humans”

Nagy Gábor a SEO-csapat vezetője a Growthery ügynökségnél. Dolgozott többek között a Vodafone-nál és egy tech startupnál marketingesként, valamint Google Ground és Startup Pirates alumni. Rendszeres szerző a The Pitch online marketing blogon.

Címadás és terjesztés

  • Bevált címsablonok, melyekre akkor is építhetsz, ha ez az első blogbejegyzésed (tehát könnyű lesz)
  • Milyen csatornákra tedd ki az anyagaid?
  • Mikor publikálj?
  • Mit tudsz elrontani megosztáskor? (OG tagek, rossz cím, rossz kép, nem hirdethető kép. OG tagek javítása)
  • Hol találj royalty-free képeket? És milyen a jó kép?
  • Automatikus újrapublikálások (Buffer, amit mi is használunk) minimális munkával.

Sipos Zoltán tartalommarketing-szakértő, a hazai marketingszakma fenegyereke. 2003 óta publikál, egy híroldal főszerkesztője is volt, ő a Kreatív Kontroll motorja. Becsléseink szerint 10 000-nél is több anyagot írt már.

A vendégünk vagy. Mindenre.

Magyarország legmenőbb tréningjeit szeretnénk tartani, ezért alap, hogy egész nap vendégünk vagy mindenre. Élvezd velünk az életet.

Ez azt jelenti, hogy:

  • éttermi színvonalú és Instagram-gyanús ebéddel csillapíthatod az éhséged
  • minden kávészünetben friss szendvicsekkel, gyümölcsökkel és sütikkel várunk
  • és egész napra korlátlan italfogyasztást kapsz (kávék, teák, gyümölcslevek, üdítők).

Velünk a tréning élmény, a marketing pedig rock and roll.

Mindez, amit itt leírtam, neked semmi plusz költséggel nem jár, ez a jegyed része. Szerintünk ez így korrekt, így jó és így menő.

CSAK TRÉNINGRÉSZTVEVŐKNEK: videócsomag 50% kedvezménnyel

CSAK TRÉNINGRÉSZTVEVŐKNEK: videócsomag 50% kedvezménnyel

A tréninget kiegészíti egy 12 videóból álló videócsomag. Ez nagyrészt tartalmazza a tréning tudásanyagát, valamint olyan bónuszelőadásokat is kapsz, amelyeket a tréningen elmondani nem lenne időnk (de a fejlődésedhez elengedhetetlen). 414 percnyi marketingtudás!

A 12 videó:

  1. Amit tudnod kell a tartalommarketingről és az átalakuló marketingről
  2. Hogyan írj céges blogot?
  3. Mennyi idő és tőke kell egy cikk megírásához?
  4. Hogyan adj címet a cikkeidnek?
  5. Keresőoptimalizált tartalomírás könnyedén
  6. Pontosan micsoda a minőségi tartalom?
  7. Amit tudnod kell a reklámszövegírásról
  8. Tanulj meg manipulálni (a pszichológiai háttér)
  9. Hogyan készíthetsz magadnak Wikipédia-oldalt? (És egyáltalán: miért?)
  10. Hogyan írhatsz olyan hírlevelet, ami elad?
  11. Hogyan kommunikál ma egy sikeres webáruház?
  12. Árakció – és ezért ne csináld, ha nem akarod romba dönteni a céged

Ennek teljes ára nettó 38 000 Ft. Ezt résztvevőként nettó 19 000 Ft-ért megveheted (ezt az akciót később nem érheted el).

Ha érdekel a videó, akkor jelentkezéskor pipáld be. Egyetlen kattintással 50%-os kedvezményhez juthatsz és megspórolhatsz 19 000 Ft-ot.

(És persze a videókat bárhányszor visszanézheted, így a saját ütemedben is feldolgozhatod az anyagot.)

A tréning menetrendje

Kényelmesen megérkezel, majd lerakod a kocsid (vagy tömegközlekedéssel 1,5 perc séta után ott vagy).

Kellemesen elcseveghetsz velünk és a többi résztvevővel, amíg a kávéd, teád vagy üdítőd elkortyolod. Elfoglalod a helyed (bárhova ülhetsz), ahol egy welcome pakk vár (benne mindennel, amire a tréning során szükséged lesz).

9 órakor néhány perces megnyitóval fölvezetjük a napot (üdvözlés, miért fontos ez a tréning, 1-2 jó sztori, hogy mindenki feloldódjon), majd átadjuk a szót első előadónknak.

9:00–10:00 – Témaválasztás és kutatás

10:00–10:15 – kávészünet

10:15–11:00 – Hatékony bejegyzéstípusok (és felépítésük)

11:00–11:15 – kávészünet

11:15–12:45 – A blogbejegyzések megírása

12:45–13:30 – ebédszünet

13:30–14:30 – A cikkek keresőoptimalizálása

14:30–15:00 – kávészünet

15:00–17:00 – Címadás és terjesztés

Lehet, hogy hamarabb végzünk. Az 5 órai végzésbe beleszámoltuk azt, hogy egyes szünetek a jobb beszélgetések miatt hosszabbra nyúlnak.

A nap végére kezedben lesz minden ahhoz, hogy egy tökéletes blogbejegyzést megírj. Minden előadás diasorát megkapod (ez nálunk természetes), ha pedig kéred a videofelvételt is, akkor a tréning tudásanyagát bárhányszor felidézheted otthon is, hogy a lehető legjobban elmélyüljön.

5 előadás

Minták, sablonok, legjobb gyakorlatok a szakma élvonalától.

Gyakorlatias tematika

Nemcsak beszélünk a szövegírásról, az első kávészünetben már írhatod is a posztodat.

Étel és ital

Jó vendéglátók vagyunk, ezért természetesen egész nap lesz mit enni és inni.

Pánikszerű kapuzárás június 8-án:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Legyél a kontent királya

Töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy az egyik helyet fenntartsuk neked. (Az űrlap minden összege nettó.)

A képzés után kapsz certifikációt, amellyel bárkinek bizonyíthatod, hogy megtanultad a tartalomírás alapjait (és LinkedInen is jól mutat).

Ám valószínűleg azért fogsz jönni, hogy a fejenként több ezer cikk tapasztalatával bíró szakemberek tudását sűrítve megkapd… és így könnyebben és gyorsabban írj jobb anyagokat. A jövő a tartalommarketingé és a kontenté. Ha jó tartalmat tudsz írni, akkor a jövő a tiéd.

Jelentkezz a képzésre. Talán életed egyik legjobb befektetése lesz. A képzés ára csak nettó 39 000 Ft.

Ha a kapcsolódó tréningekre is eljössz, akkor 2 képzés esetén a tréningjegyed csak nettó 35 000 Ft per képzés (8000 Ft megtakarítás), 3 képzés esetén csak nettó 30 000 Ft per képzés (27 000 Ft megtakarítás!).


„Nekem való a tréning?”

A tréning tudásanyaga belépőszintű, tehát ha kisujjadból kirázod a legprofibb cikkeket, akkor ez nem a te tréninged.

Érdemes eljönnöd, ha:

  • marketinges vagy és szeretnél gyorsabban jobb cikkeket írni (mert már ez is a munkád része)
  • marketingesként szeretnéd átlátni, hogy a csapatod (vagy az alvállalkozód) mikor ad le jó anyagot
  • ügyvezetőként egyelőre te írod a saját cikkeid (és szeretnéd profin csinálni, hiszen a te céged a legjobbat érdemli)
  • szeretnél majd szövegíró vagy újságíró lenni (vagy a pályád elején jársz és sűrítve megszereznéd a több tízezer órányi munkánk rutinját)

Érdemes elküldened a kollégád, ha sok tartalmat írtok, ám egyelőre nem fizetnél több százezret egy belső képzésért.

Idén márciusban már csordultig töltöttük az A38 hajót (260 ember jött a rendezvényünkre)

Idén márciusban már csordultig töltöttük az A38 hajót (260 ember jött a rendezvényünkre)

Gyakori kérdésekre megnyugtató válaszok

Gyakori kérdésekre megnyugtató válaszok

Mikor kapom meg a jegyemet?

A rendelésed után azonnal (automatán megy ki a levél).

Mit csináljak rendelés után?

Gyere el június 12-én a La Vida Rendezvényházba. Minden infót megkapsz a levélben.

Kinek írjak, ha nem jött meg a levél?

Írj Balázsnak: vavrek.balazs@kreativkontroll.hu

Valamilyen életelallergiám vagy -érzékenységem vagy speciális igényem van. Tudtok készülni?

Természetesen, de csak akkor, ha előre szólsz nekünk. Írj a vavrek.balazs@kreativkontroll.hu címre.

Lehet majd fotózni?

Nemcsak lehet, de kifejezetten hálásak vagyunk, ha fotót készítesz, megosztod, bejelentkezel stb.

Mi az élet értelme?

42.

Maradt még bennem kérdés!

Kérlek, írj a vavrek.balazs@kreativkontroll.hu címre, hogy ezt egy válasszal orvosolhassuk 🙂

Tudok átutalással fizetni?

Igen, az űrlapon kiválaszthatod, hogy átutalással vagy bankkártyával fizetnél-e.

Figyelj arra, kérlek, hogy a befizetés számít jegyfoglalásnak. Ha az utolsó napig húzod a fizetést és a tréningre túljelentkezés van, akkor azt kockáztatod, hogy lemaradsz.

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?

Igen, a fizetést a Braintree rendszerén keresztül intézed (tehát hozzánk semmilyen adatod nem jut el). Kb. olyan, mintha bankkártyával fizetnél valamilyen közművet (pl. a gázszámlát), csak ez biztonságosabb.

Mi lesz a számlán?

Nettó 39 000 Ft a jegy, ezt fogod látni a számlán is.

Ha 2 tréningre jössz, akkor szerepelni fog egy nettó 8000 Ft-os kedvezménytétel a számlán, 3 tréning esetén pedig nettó 27 000 Ft lesz a kedvezmény. A választott tréningek 39 000 Ft-os tételként lesznek feltüntetve, a kedvezménytétel pedig gondoskodik arról, hogy a csomagkedvezményed megkapd.

Ha a videófelvételeket is kéred, akkor azt is megtalálod a tételek között (ez nettó 19 000 Ft.)

A cateringet nem tüntetjük föl külön (így a járulékot mi fizetjük utána).

Ha átutalással fizetsz, akkor először egy díjbekérőt kapsz, befizetéskor pedig egy számlát. A bankkártyás fizetésnél számlát kapsz. A számlát az űrlapon megadott e-mail-címedre küldjük a kitöltés után automatikusan (ha nem kaptad meg, mert megfogta a spamszűrő vagy elírtad az e-mail-címed, akkor írj Balázsnak: vavrek.balazs@kreativkontroll.hu).

Ők már ismernek minket trénerként

Ők már ismernek minket trénerként

Az oldalt a marketingszoveg.com kiadója, a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. info@marketingszovegiras.hu
Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.
Adatvédelmi elvek